Bebek Soru ve Cevapları

Bebek gelişimi, bebek beslenmesinde emzirmenin önemi, yenidoğan bebek bakımında dikkat edilmesi gerekenlere dair sorularını sor, tecrübeli anneler cevaplasın!

Cocugum otizm mi

Asla komut almıyor kelime yok göz teması çok az ismine bakmıyor 18 aylık . 6 aydan beri gece gündüz TV izlettirdik ne yapabilirim oyuncaklarla oynamıyor amacına uygun hiç birşey bilmiyor sadece nesne... devamı

Pişik ve mantar

Bebeğinde pişik ile birlikte mantar var travazol ve hamazing denedim nivea mustela bepanthol denedim bir türlü geçmiyor gecsede tekrarlıyor lütfen yardımcı olun... devamı

Damlayla ilgili önemli bi konu dikkat eedin anneler

Mrb anneler sizinle paylaşmak istedim benim oglum 2 yaşında uyku duzeni olmadi için aldm. Damlayi 3gun kulana bildik dah 3ncu günden yanaklari kizardi alerjik. Sorun yaşıyoruz siznde bilgi... devamı

Bebeğimin bir gözü hipermetrop bir gözü miyop

Bebeğimin bir gözü hipermetrop bir gözü de miyop bazen de bir gözü hafif dışar doğru kayıyor. Böyle bir şey yaşayan var mı... devamı

Anne sütü

Bursa'da ikamet ediyorum. Derin dondurucuda sütüm var. Ücretsiz vereceğim.... devamı

bebeğim sesten irkiliyor ve uykuda

merhaba anneler ben daha taze anneyim ve hiç bilgim yok ilk çocuğum. öncelikle şunu sormak istiyorum dört aylık bebeğim kapı açılmasına süpürge sesine ve konuşurken bazen ani seste irkiliyor bu normal... devamı

Anne sütü

Merhabalar, istanbul anadolu yakasinda ikamet ediyorum. Buzlukta fazlaca sutum var. ilac sigara alkol kullanmiyorum. Bebegimin kilo alimi cok cok iyi. Isteyen olursa vermek isterim. [email protected] devamı

7 aylık bebeğim ayaklarını çok oynamıyor.

Arkadaşlar bebeğim 7 aylık ama ayaklarını sürekli oynamıyor. Ağzına bi kaç kere soktu o da çıplakken ya da üstünde tek kat varken. Genelde hep yüz üstü duruyor ve emekliyor ama ayaklarını oynamıyor. S... devamı

Bebeğim geç geç kaka yapıyor.

Bebeğim önceleri günde iki üç kez kaka yapardı.4cü ayına geçtiğinde artık iki üç günde bir kaka yapıyor. Halil ile katı oluyor biraz. ancak rengi falan normal. Beslenmesi de iyi bence çünki kilo alımı... devamı

Sütüm azaldı

Merhaba. Bebeğim 4aylık. İkimiz de çok kötü qrip olduq. Ateşlendik. Bu ara bebeğim iki gün doğu dürüst yemedi.zorla veriyordum. Memede süt birikti. Bir gün sonra sağmak zorunda kaldım artık sertlemeye... devamı

Bebeğim göğsümde yara açıyor

Merhaba emziren anneler dokuz buçuk aylık bebeğim var 7 dişimiz çıktı hala gelmeye devam ediyor dişleri bebeğim emerken dişlerinin izi çıkıyo göğüs ucu çevremde ve ağlıyorum artık emerken etimi koparı... devamı

Göz takibinde sorun

bebeğim 4.5 yaşında göz takibi çok kısa sürede yapıyor.Bircok doktordan görüş aldım. Bana yanıtları kimisinden az görüyor oldu.Web çekimi yapıldı. Göz sinirleri az gelişmiş buna bağlı olarak optik si... devamı

Bebeğimin kakası

Merhaba arkadaşlar bebeğim 2 aylik bu sekilde kaka yapiyor normalmi? Bitek anne sutuyle besleniyor... devamı

Anne olmanın kolay olmadığını keşke söyleselerdi

Merhaba anneler 9 aylık bir oğlum var ve peşimdem bi gram ayrılmıyor artık çok bunaldım beni göremeyince başlıyo ağlamaya ve ağlamasına katlanamıyorum neden bana demediler anneliğin zor olduğunu bazen... devamı

Bebek baş çevresi küçük lütfen bilgilerinizi paylaşın.

Merhabalar. 4 aylık bir kızım var. Kızım erken doğdu. Gelişim geriliği ile. 2400 gr 45 cm boy 30cm baş çevresi ile doğdu. Öyle olunca nörolojik takipe alındı. Şuan 4 aylık ve baş çevresi 36.5 oldu. B... devamı

Bebek mantari

Bebeğim 6 aylık antibiyotik kaynaklı mantarı var ve kaç aydır geçmiyor travazol ve benzeri kremleri kullandım hamazing falan asla geçmiyor neden olabilir Ayrıcada kendi kendine gecsede tekrarlıyor v... devamı

Kızınızin kıyafetini verme şansınız var mı ihtiyacım var :(

Eşim çalışmıyor işten çıkarıldı iki çocuğum var biri iki yaşında oğlum var biri 3 aylık kızim var kızımın kıyafete ihtiyacı var ilk doğduğundakiler küçük geliyor bana 05526546429 ulaşabilirsiniz... devamı

Kızınızin kıyafetini verme şansınız var mi

Eşim çalışmıyor işten çıkarıldı iki çocuğum var biri iki yaşında biri 3 aylık kızımın kıyafeti yok küçük geliyor :(... devamı

anne sütü arıyorum

merhabalar 1 aylık bebeğimiz var. eşimin sütü az. sütünü bağışlamak isteyenlerden yardım bekliyorum.... devamı

Hero baby

Hero Baby kaşık mamasi hakkında ne düşünüyorsunuz kızıma onu veriyorumda merak ediyorum yardımcı olursanız sevinirim... devamı

İlk Yıl