Bebek beslenmesi

Beslenme

Merhaba 2.5 aylık bebeğim var anne sütü almıyor.sadece mamayla besleniyor. Günde kac cc yemesi gerekiyor.yardımcı olursniz sevinirim. Teşekkürler... devamı

Cevap yaz

Progemin as..

Merhaba anneler bi sorum olacak Size,benim.bebeğimde inek sütü alarjisi var ve rapor çıkardım. Aptamil Progemin as için. Onu kullanıyorum aynı zamanda anne sütü de alıyo. Mamalarımızı aldık ve günde k... devamı

Cevap yaz

bebegim artik emmiyor

Merhabalar 10.5 aylik bir oglum var disleri cktigindan beri isirmaya merak saldi ve emmek yerine isiriyor suanda uc gndr emmiyo ne zaman memeye koysam isirp oynamak istiyor gece cok guzel emiyordu en ... devamı

Cevap yaz

Kasik mamalari nasil kullanilmali?

6 aylik bebegim var ve anne sutu yetersiz geliyor. Kasik mamalarina baslamaya karar verdim ama nasil kullaniliyor pek bi bilgim yok yardimci olur musunuz. Birde hangi marka daha iyi sizce? ... devamı

Cevap yaz

Bebeğim aç mı :(

Merhaba hayırlı geceler. 4 aylık bebegim var ve şimdiye kadar hep anne sütü ile besledim ama bugün anlamadiğım bir sekilde reddediyor ve uyutamıyorum .  biraz elma suyu verdim su verdim doğru mu yaptı... devamı

Cevap yaz

Yoğurt yediremiyorum

Hocam kızım 10 aylık ve yoğurt yemiyor meyve kattım olmadı pekmez kattım olmadı yemiyor bir kac kaşık alıyor ögrüyor istemiyor emzirmeye devam ediyorum ve ne zamana kadar emzirmeliyim seneye kisin işe... devamı

Cevap yaz

Kızım çignemeyi bilmiyor

Mrb arkadaşlar kizim 13 aylik taneli yemekleri yutamiyor çignemeyi bilmiyor kahvalti yaptiramiyorum bu yuzden sabahları cicibebe sut veriyorum öğlenleri un corbasi tarhana corbasi veriyorum saat 5 gib... devamı

Cevap yaz

Ek gıda konusu

merhaba bebeğim 6 .ayını doldurmak üzere, işe döndüğüm için sütü sağıp veriyoruz, ek gıda olarak da meyve suyu, yoğurt , sebze püresi (patates,kabak,brokoli,havuç)ve gece yatmadan önce kaşık maması ve... devamı

Cevap yaz

Kenani ek gıdaya nasıl aliştircam

Slm anneler oğlum 6 aylık oldu ek gıdaya nasıl aliştircam yardım eder misiniz mama sevmiyo hepsini denedim yoğurt felenda sevmiyo tm bi antepli yemeklerden yemek istiyo biz ne yersek ondan istiyo mama... devamı

Cevap yaz

Gece beslenmesi

Herkese merhabalar  Geçen hafta içinde kızım 7.ayini doldurdu.gece beslenmesi ile ilgili bilgilerinizi almak istiyorum.mama ile besleniyor bebegim gece iki defa uyanıyor bazen alismasi için mizirda... devamı

Cevap yaz

süt sağma

Merhaba arkadaşla benim çocugum  şuan tm 2 aylık ama maalesef bazı nedenlerden dolayı benım 8 ila 12 saat kadar çalışmam geekiyor bebğimide anne sütünden kesmek istemiyorum ama kendi sütümü sağıp sakl... devamı

Cevap yaz

Danone vermek

Benim minigim 8 aylık ve ek gıdaya coktandir basladik veriyoruz emziriyorumda. Anneler size bir sorum olacak danone vermemelimiyim acaba ?? ... devamı

Cevap yaz

pütürlüüüü yiyecekler

merhabalar,oğlum 10.04 doğumlu ayın 10nnda 8 aylık olacak fakat hala pütürlü yiyemiyo,püre şeklinde yiyor biraz pütürlü gelsin ağzına ya öğürüyor yada kusuyor reflüsüde var bide,,ek gıdaya başladığımz... devamı

Cevap yaz

7,5 aylık bebeğim ek gıdalrda çok seçici...

merhabalr,oğlum 10 nisan doğumlu 6.ayda ek gıdalara yoğurt kaşık maması meyve püresi kahvaltı ve sebze pürelerinden başladık.İlk zamnalrda oğlum herşeyi yiyordu itiraz etmeden,sebzelerden(pırasa,ıspan... devamı

Cevap yaz

Ek gıdaya ne zaman geçebilirim

Merhaba bebegim 2buçuk aylık biberon mamasıyla besleniyor kaşık mamaya ne zaman geçebilirim ayrıca mama ile beslendiği için ek gıdaya ne kadar erken geçebilirim şimdiden teşekkürler  ... devamı

Cevap yaz

sol mememi artik reddediyor

Merhabalar 5 aylik bebegim artik sol mememi emmeyi reddediyor. Tekrardan emmesi icin ne yapmam gerekiyor ... devamı

Cevap yaz

5 aylik bebege verilmesi gereken ek gidalar nelerdir

Merhabalar 5 aylik bebegim var dogdugundan geri sutum ona yetmedigi icin mama veriyorum. Ek gida bu aydaki bir bebege verilir mi. Verilebirse bunlar neler olmali.  ... devamı

Cevap yaz

yumurta alerjisi :(

Merhaba anneler :) benim yedi aylık bir oğlum var oğlum doğduğundan bu yana yanaklarında pembe kızarıklar vardı. doktora götürdüğümüzde alerjik egzama olduğu söyledi. benden yumurta, peynir yemememi i... devamı

Cevap yaz

kızlar yardım:(oeru

Herkese merhaba bebeğim 5 aylık pazar gecesinden beri emmiyo gögsümü yaklaştırdığım zaman bağırarak ağlamaya başlıyoo ağlamaktan sesi kısıldı sağıp biberonla vermeye çalıştım biberonu ısırıyor hastane... devamı

Cevap yaz

Hangisi daha iyi

Arkadaslar sizce aptamil mi bebelac mi daha iyi yarar bebeklere ?  ... devamı

Cevap yaz