Yanıtlanmamış Sorular

Adet düzensizliği

düzensiz bir adet düzensizliğim var 4 aydır adet olmuyorum nedeni nedir... devamı

Yardımcı olursmusunuz

Merhabalar hocam bundan 7 ay öncesinde normal doğum yaptım dikisim falan da oldu ama şuan afedersiniz vajinam öyle kötü durumda ki neden kaynaklanıyor onun için rahatsız ettim ağrım falan yok ama vaji... devamı

Yardım

Merhaba arkadaşlar 7 ay önce normal doğum yaptım dikisim falan da oldu ama şuan afedersiniz vajinam öyle kötü durumda ki inanın vajinama bakamıyorum burda nasıl anlatılır bilmiyorum et sarkması var bi... devamı

Ense kalınlığı 2.1 cıktı

12 +3 günlük hamileyim bebegimin ense kalınlığı 2.1 cıktı nasıl sizce... devamı

Ense kalınlığı 2.1 cıktı

12+3 günlük hamileyim bebegimin ense kalınlığı 2.1 cıktı nasıl sizce bu sonuc cıkıp 2 li testi temiz cıkan var mı... devamı

İdrar yolu enfeksiyonu

Merhaba anneler 2 aylık bebeğim var devamlı ağlıyor doğduğundan beri uykusu var gözler kapanıyor ama zor uyutuyorum çok huzursuz birde doğduğundan beri idrarını yaparken ağlıyor altını açtığımda hasta... devamı

İzmir için süt bağışlamak istiyoruz

10.05.2020 tarihinde doğum yaptım, sütüm fazla olduğu için doğumdan itibaren süt sağıp tarih, saat ve miktarı yazılı olacak şekilde derin dondurucuda süt saklıyoruz. İhtiyacı olan varsa yardımcı olma... devamı

Bakıcı

Merhaba hanımlar benim 16yasında. Te k çocuğum var tüm gün evde müsaitim çocuk bakmak istıyorum evimde biliginiz olsun nsrn [email protected] devamı

Burun kaşıntısı

2 aylık kızım sürekli ikiniyor ve gazi çıkması için omzuna kaldirdigimda burnunu omzuna dayıyor ve sürekli burnunu kasır gibi sürtüyor kafasını ileri geri atıyor acaba bu davranışları neden yapıyordur... devamı

Burun kaşıntısı

2 aylık kızım sürekli ikiniyor ve gazi çıkması için omzuna kaldirdigimda burnunu omzuna dayıyor ve sürekli burnunu kasır gibi sürtüyor kafasını ileri geri atıyor acaba bu davranışları neden yapıyordur... devamı

Bebeğim öfkeyle kendini geriye bırakıyor

Merhaba benim kızım 10 aylık son zamanlarda kendini ani bir şekilde geriye bırakıyor kafasını yere vuruyor neden yaptığını bilmiyoruz bu durumu nasıl çözebiliriz teşekkürler... devamı

Oğlum

Merhaba anneler benim 3 aylık oğlum var gündüz hiç uyumuyo ama hiç yani kucakta 10 yarım saat enmn fazla baska uyku yok ve benim 2 kızım daha var ne onlarla nede evimle esimle ilgilenemiyorum bu durum... devamı

Emiyor mu?

İyi akşamlar. 15 gün önce prematüre ikizlerimi kucağıma aldım. Birkaç gün sütüm gelmedi. Ben de sezeryan ameliyatın etkisiyle bazı rahatsızlıklar yaşadım istediğim kadar emziremedim. Zaten doktor öner... devamı

EMEKLEME VE DİŞ ÇIKARMA

Hanımlar Mrb benim kızım 9 aylık şuan 4aylıkken dişlerimiz çıktı 8 tane dişi var şuan ama emekleyemiyorum yere koyduğum zaman sanki suyun içinde gbi kollarını geri alıyor yüzüyor gbi çırpınıyor koltuk... devamı

Bebegim

Bebegim 2 aylik olmasina 6 gun kaldi fakat anne sutum yetmedigi icin bebelac kullaniyorum fakat gabizlik ve gaz sorunu yasiyorum bana hangi mamayi onerirsiniz ?... devamı

Selma

1bucuk senedir olmuyorum adet nie acaba cocuk emiyo ondanmi... devamı

Hamilemiyim

10 gün oldu deneyeli ve içimde kıpırtılar oluşuyor ara sıra karnım ağrıyor sancı giriyor sizce hamilemiyim... devamı

Merhaba

Benim bebeğim 8 aylık ve 2 gündür aralıksız istifra ediyor bugün acile gittik ve ağrı kesici ve istifasını kesmek için ilaç verdi ama bi faydası yok şuan napmalıyım... devamı

Anne olmak istiyorum

Merhaba ben Melike LEVENT 25 yaşındayım 9 aylık evliyim bebeğim olmasını çok istiyorum ama troit degerleri yuksek oldugu için prolaktın seviyesi de yuksek ayrıca yumurta tembelliği kist var yumurtalar... devamı

Kalp atışı

Sata göre 8 haftalık olması gereken gebeliğim dün ultrasonda 6 haftalık görüldü.kalp atışını ilk gittiğimz doktor görmedi ikinci doktora gittik az da olsa gördü bi hafta sonra tekrar bakılması gerekti... devamı