Yanıtlanmamış Sorular

Bebeim çığlık atiyo

Mrb arkadaslar 14 aylik bir kizim var ve cok fazla çiglik atiyo sevindiyi zaman istediyi olmadi zaman ne yapicaimi bilmiyorum umursamazmiş gibi yapiyorum ama yine devam ediyo deliricem neolur yardim e... devamı

Cevap yaz

Kahve içmek

Mrb arkadaşlar bir sorum olacaktı Ben 1 aylık hamileyim türk kahvesi içiyorum bebeğe zarar verir mi ileriki aylarda da geçerli mi?... devamı

Cevap yaz

çalışmadan 200.000 TL biriktirilebilir mi?

selam kızlar, 4 yaşında bir çocuk annesiyim. daha birkaç ay önce feci sigara içiyordum. hem kendi hem de cocugmn saglıgını tehlikeye atıyordum. aslında paraya ihtiyacım yoktu sırf sigara alabilmek içi... devamı

Cevap yaz

Sütten nasıl kesebilirim

Yedi aylık bi bebeğim var beş haftalık hamile olduğumu öğrendim emdirmemde bir sakınca olurmu yada sütten nasıl kesebilirim... devamı

Cevap yaz

6 AYLIK KIZ bebek ve 10 Yaş erkek cocuk çocuklarınızın kuculenlerini paylaşmak isteyen var mi

Başlıktada yazdığım gibi kız ve erkek cocuk kiyafet ihtiyacimiz vardır yakınımızda oturan maddi durumu iyi olmayan bir komşum için cocuklarinizin kuculen kıyafetleri yada oynamadiklari atmayi düşündüğ... devamı

Cevap yaz

Surekli kendini vuruyo

Meraba atkadaslar benim 14 aylik bir kizkm var ve artik duzgun yuruyebiliuo ama nekadar dikkat etsemde surekli kendini biyerlere vuruyo ben oyle hisse kapiliyorum ki kendimi sucluyorum cok uzuluyorum ... devamı

Cevap yaz

bakıcı hakkında

merhaba, kızım 16 aylık. 8 aylıkken çalışmaya başladım ve 16 aylık olana kadar hafta içi bakımından annem sorumlu oldu. şimdi bakıcı ile devam etmek istiyorum. ilk 1 hafta annem ve bakıcı beraber sonr... devamı

Cevap yaz

Fazla tatlı yiyorum

Merhabalar anneler.:) 27 haftalık gebeyim, kızım olacak Allahın izni ile. Hamile olmadan önce de günde en az 3 çikolata yiyen biriydim, hamileliğimin 4. ayına kadar vazgeçilmezim olan çikolatayı bil... devamı

Cevap yaz

İhlas temizlik&sağlık robotu

İzmir ihlasta robot bayiisinde calisiyorum robot almak isteyen varsa bnmle iletisime gecebilir... devamı

Cevap yaz

antidepresan

Merhaba; Selectra (sertralin) 50 mg kullanırken hamile kalan var mı? ( yada ikamesi lustral) Bugün ilk kontrolümü oldum ve doktorum risk grubunda bir ilaç olduğunu söyleyerek bütün heyecanını ... devamı

Cevap yaz

Beş buçuk aylık bebeğim var testisinde tüylenme gördüm sizde de var mı Bilen var mı

Bebeğim 5 buçuk aylık ama yaşından fazla büyüyormuş cumartesi günü testisinde ayva tüyü gibi tüylenme gördüm olan var mı böyle... devamı

Cevap yaz

bumbo yada mamas snug bebek oturağı

arkadaşlar bebeğim için bumbo yada mamas snug bebek oturağı bakıyorum temiz ikinci el satan varmı ?... devamı

Cevap yaz

Ense kalinlasmasi

Ense kalinligi 3mm cikan varmi... devamı

Cevap yaz

hamilemiyim yoksa degilmiyim

Kizlar ben gebelik testi yaptimm cizgiler kaç saat sonra cikti ilk yaptigimm t nin biraz ilersinde ikinci yaptigin c ye yakin ban yardimci olursaniz sevinirim araniza yeni katildim... devamı

Cevap yaz

adet kesilmesi

slm bayanlar PCO hastasıyım ve 1 kızım var.Geçen ay 14 şubatta adet oldum.13 martta ilişki sonrası adet olduğumu farkettim.kanamam 1-2 kadar çok az olarak devam etti ancak 2 gündür kesildi.normalde 6... devamı

Cevap yaz

Hamilelik

Merhaba ben 23 subatta adet gordum sonrasinda hep korunduk bu ayin 11nde korunmadan oldu ve sonraki gunlerde bu donemde hamile kalma ihtimalim varmi cok istiyoruz.. yumurtlama donemi gecmismidir?? Kas... devamı

Cevap yaz

En iyi bebek bezi hangisi?

Oglum 20 aylik oldu ve biz sadece prima kullandik fakat geceleri her zaman sizdirma yapti oglumun ustu sirilsiklam oluyor mutlaka degistiriyoruz. Ayrica molfixe baktim daha pahali. Sizdirma yapmayan v... devamı

Cevap yaz

O kadar eksi yiyorum ki

Bebegime zarar verirmi dayanamiyorum cikarana kadar yemek istegim gecmiyo... devamı

Cevap yaz