Tüm Soru ve Cevaplar

Cocugum bana duskun degil

9aylik bir Oglum bnden cok uzak duruyo kaynanama gidiyoz onla uyuyo bnde uzuluyom 😬... devamı

Anne olma

Adetim olmadan once iliskiye girdik ve adetim az oluyor hamile olabilirmiyim... devamı

Anne Sütümü bağışlamak istiyorum

Merhabalar Mersin'de ikamet ediyorum. Oğlum 18.05.2018 doğumlu. Temmuz ayından beri sağıp dondurduğum/dondurmaya devam ettiğim sütlerim var. İhtiyacı olan bir bebeğe bağışlamak istiyorum. İhtiyacı ... devamı

ANNE SÜTÜNE İHTİYACIM VAR LÜTFEN ACİL

Merhabalar sevgili anneler , ablam yenş Doğum yaptı bebeğimiz sarılık hastası ve ilk anne sütü sarılığı geçiriyormuş erken Doğum olduğu için annemin sütü gelmiyor , lütfen yardımcı olursanız sevinirim... devamı

Bitmek bilmeyen bulantı

Arkadaşlar 3 buçuk aylık hamileyim ve hala mide bulantılarım ara vermeksizin devam ediyor sudan dahi tiksindim. ne zaman tam anlamıyla gecicek ve iyi gelen bi şeyler var mı... devamı

Bebek konfor beşiğe kaç yaşa kadar yatılır

Merhaba benim ilk çocuğum olcak daha yeni 1 gün önce bebek konfor tahta brşik aldık annemle sonuçta deneyimli diye onun dediğine saygı duydum çnkü hiç bilgim yok sıkıntı şuki o beşiklerde ... devamı

Anne sütü arıyorum

Merhaba hanımlar Kardeşim kanser hastası istanbul avcılarda oturuyorum. Kardeşim için anne sütü arıyorum. Lütfen yardımcı olurmusunuz. Telefon numaram 0535 541 00 27... devamı

Çikolata kisti laparoskopi

Merhaba arkadaslar çikolata kistinden dolayı laparoskopi olup hamile kalan varmı? Ne kadar zaman sonra kaldınız benim değerlerim herşeyim çok iyi tüplerde açık ama kistlerim gebeliği engelliyo bunun i... devamı

Hangi mama kilo yapıor

Bebegimin reflüsü var antireflü mama kullaniorum 1 ayda 100gram aldi normal mamaya gecicem ne kullanicam bilemedim... devamı

Önemli

Merhaba adet günümde kan testi yaptırdım beta hcg 345.50 cıktı hemşire 2 gün sonra tekrar gel dedi kimyasal gebelik mi diye bakmak için böyle birsey yasayan var mı ?... devamı

Gecermi bu ıc sıkıntı 😔😔

Kızlar ben dogum yapalı neredeyse 10 ay oldu bebegım 2 aylıkken cok agır depresyon gecırdım hemde oyle boyle degıl ıntıharı bıle dusundum sakın yanlıs anlamayın ben bebegımı ıstıyerek severek yaptım h... devamı

fazla anne sütüm var

iki buçuk aylık kızım var fazla sütlerimi makul bi ücret karşılığı satmak istiyorum isteyen numarasını yazarsa iletişime geçebiliriz ankarada oturuyorum... devamı

Emzirme

Bebeğim yeni doğdu 25 günlük ama emmiyo emmesi için neler yapabilirim... devamı

Anne sutu ariyorum

Kanser hastasi yakinimiz icin acil anne sutune ihtiyacimiz var kirsehir veya ankara da yardim edebilecek anneler lutfen arayin 0534 657 15 56... devamı

Kulak deldirdikten sonra bakım

Merhabalar 9 aylık bi kızım var kulağını deldirdik ne gibi bakım uygulamalıyım iltihaplanmaması için krem ne kullanabilirim... devamı

Tuvalet eğitiminde geri ye dönüş

Merhaba 25 aylık bir kızım var tuvalet eğitimine başlayalı beş hafta oldu ilk hafta hemen öğrendi çişini söylemeye başladı arada kaçırsa da ama son iki haftadır Nadiren çişini söylüyor ve genellikle k... devamı

Geç konuşma

Oğlum 3 yaşına girecek ama konuşmuyor cümle kurmuyor ne yapmalıyım bilmiyorum doktor gelişimi normal diyor ama yaşıtları hep konuşuyor ben de etkileniyorum artık onu dünyaya getirdim diye vicdanen rah... devamı

Leyla

Acaba normelmyms bende 3ayima girine belirtilerkm gecdi suan ne durumdansz merk ettm ?... devamı

Süt ürünlerine karşı alerji

Bebeğim alerjik 2 yaşına benimle aynı durumda olan var mı nasıl besliyor sunuz... devamı