Bebek bakımı

Çocuk Bakıcısı

Çocuk Bakıcısı arıyorum yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler. ... devamı

Cevap yaz

Çocuk Bakıcısı

Çocuk Bakıcısı arıyorum yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler.  ... devamı

Cevap yaz

Çocuk Bakıcısı

Çocuk Bakıcısı arıyorum yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşşekürler. ... devamı

Cevap yaz

Kızıma bakmak isteyen komşuma benim bunu istemediğimi nasıl söylerim

Merhaba kızlar. Kızım 18. Ayını doldurmak üzere. Bir ay içinde kısmetse çalışmaya başlayacağım. Karşı komşum benden yaşça büyük ve kızımı da çok seviyor. Sürekli "sen çalışırsan ben bakarım" diyor ama... devamı

Cevap yaz

İsilik

Bebeğimin başının arkası yatmaktan isilik olmuş ona ne yapabilirim ... devamı

Cevap yaz

İsilikle başım dertte

Gene ben :) Nasılsıniz bu arada anneler ;) malum sıcaklardan normal biliyorum bırde kızım çok terlı bı bebek olunca karnı bu şekıl kolları da böle idi bıraz azaldı askılı ile geze geze  gunde ıkı k... devamı

Cevap yaz

Günes kremi

Merhabalar.14 aylık kızım var ve günes kremi konusunda kararsizim trukid baby 30 faktor kullanan var mi ya da 50 faktor mu olmali krem ? ... devamı

Cevap yaz

Güneş kremi

Merhaba hocam üç buçuk aylık bebeğimi güneşten korumak için hangi kremi kullanmalıyım. Teşekkürler...  ... devamı

Cevap yaz

Bir annenin alet edevat çantası 😂

Biz her sabah saat 10 civarı mehmet arslan ile vücut bakımı yapıyoruz. İlk önce burnumuzu temizliyoruz sonra masaj sonra suratımızı boynumuzu elimizi ayağımızı gül suyu ile siliyoruz. Birde gaz sancım... devamı

Cevap yaz

Bebeğinizin çamaşırlarını kaç derecede yıkıyorsunuz?

60 derecede yıkamak istiyorum ama çamaşırlarında 40 yazıyor  ... devamı

Cevap yaz

Nasıl yapicaz

Selam anneler ben şimdi ücretsiz izindeyimkizim 5.5 aylık oldu 2 yıl sürem var ama ben çalışmaya başlayınca kızım 26 aylık olacak kayinvalidem ben bakarım diyo annemde öyle ama onlar denizlide biz fet... devamı

Cevap yaz

Pişik kremi

Merhaba arkadaşlar bikaç hafta sonra oğlumu kucağıma alıcam inşallah.pişik kremi için önerileriniz varmıdır acaba.. Teşekkürler ... devamı

Cevap yaz

Nemlendirici ve güneş kremi kullanımı

Kızlar bebeğinize kaçıncı aydan itibaren nemlendirici ve güneş kremi kullanmaya başladınız ? Kızım 9 aylık genelde vakti ev içinde geçiyor nemlendirici kullanmadım henüz ama dışarı çıkarken güneş krem... devamı

Cevap yaz

bebeğim için vücut nemlendiricisi

merhaba anneler.. oğlumun bacak arası ve koltuk altı pütür pütür olmuş.. koltuk altları bi tık daha fazla olmuş diyebilirim .. kullanıp memnun kaldığınız bi ürün varsa bende denemek isterim .. gidip d... devamı

Cevap yaz

Soğuk yanığı

Merhaba anneler, bizim kısa ankara tatilimiz bol karlı geçtiğinden 1 yaşındaki kızımın  yanakları heidi gibi al al soğuk yanığı oldu. Şimdi de kabuk gibi , sertleşti ve nemlendirmeye çalışıyorum ama b... devamı

Cevap yaz

Haftada kaç kez banyo yaptiriyorsunuz

Mrb sevgili anneler 2.5 yaşındaki oğlumu haftada 1 kere banyo yaptırıyorum hasta olur die korkuyorum siz kacgunde bir banyo yaptiriyorsunuz ... devamı

Cevap yaz

Kış aylarında bebeklerde banyo sıklığı ne olmalı?

Merhaba arkadaşlar, oğlan 2.5 aylık olmak üzere ve Ankara'ya kış geldi. Kaloriferler yanmasına rağmen ev serin olabiliyor. Kızım kış aylarında çok ufak olmadığı için banyo konusunda fazla tereddütüm o... devamı

Cevap yaz

Bebeklerinizde isilik oluyor mu

Merhaba sevgili anneler.Ben öğrenciyim ve bir konu hakkında araştırma yapmam gerekiyor bu konuda sizlerinde fikrine yer vermek istiyorum. Bebeklerinizde veya sizlerde de olabilir yakınlarınızda da isi... devamı

Cevap yaz

İsilik

İyi günler hocam ben Güzellik ve saç bakım hizmetleri bölümü öğrencisiyim.Hocamız bir ödev verdi isilik ile alakalı bir uzmanla görüşmem gerekiyor ve sizin için uygunsa sizin de fikirlerinizi almak is... devamı

Cevap yaz

Konak için ne yapılabilir? Önerisi olan ve benzer durumu yaşayanlardan bilgi alabilir miyim?

Bade 10 ayı geçti. 2 ay olacak kafasında konak oluştu. Geçer dedi dr. üzerine dusmedim. Bingildak üzerinde azıcık vardi şimdi kafasinin üzeri konak doldu. Ben dogdugundan beri uni baby sampuan kull... devamı

Cevap yaz