Yenidoğan

Yenidoğan

Yenidogan kilo alimi

Merhana bebegim 1 aylik ve dogdugunda 3.020di sonra kilo verdi 2.550 oldu simdi 1aylik 3.450 doktor kilo alimi yavas ama sagligi gelisimi iyi dedi kilosu icin ne yapabilirim ve gogus ucum da sis ve il... devamı

Uyku sorunu

Bebeğim 38 günlük ilk doğduğunda uyumuyordu sonra düzene girdi mamasını yiyip uykuya dalıyordu bu bir haftadır uykuya dalamıyo çok kasılıyor gaz damlası filanda kulanyorm suan pusette uykuya dalıyor s... devamı

Hipotonik bebek

Iyi aksamlar herkese. Benim 3 bucuk aylik bebegim var dogustan hipotonik . Sma hastasi degil testini yaptirdik simdi genel gen testi yapilacak . Hareketleri artmaya başladı evde fizik tedavi u... devamı

Emzirme /doyma/yeni dogan bebekte

Iyi günler, 12 günlük bebegim var, bı erkek cocugu ilk defa anne oldum, fakat emin olmadıgım bazı konular var, ondan size sormak istiyorum, bebegimın emzirme sını nasıl yapmalıyım yanı 2/3 saate bı u... devamı

süt

merhabalar bebeğim için anne sütü arıyorum yer ankara... devamı

Anne sütü

Elimizde bolca anne sütü var dondurulmuş şekilde muhafaza ediliyor. Hayati boyunca sigara alkol kullanımı olmadı ve herhangi bir sağlık sorunu mevcut değil ve olmadı. Ihtiyacı olanlara ücretsiz bi şek... devamı

Anne sütü

Anne sütü isteyen ulaşabilir İstanbul tuzla 05467954645... devamı

Bebek Bakıcısı Arıyorum

2,5 aylık kız bebeğe hafta içi 08:30-17:00 saatleri arası Demetevler semtinde bulunan evimizde bakabilecek birini arıyorum. Ücret olarak 1100 tl verebilirim. Evde sadece bebek bakımı ile ilgilenilecek... devamı

Anne sütu

Merhabalar Ikiz bebeklerim küçuk oldugu için yogun bakimdalar,elimde birikmiş anne sütu var bozlukta ihtiyaci olana verebilirim sadece bebeklerim için dua etse yeter. 05524985683 Mevlyude Anadolu ya... devamı

YENİDOĞAN SÜT İHTİYACI OLAN VAR MI

Merhaba. Sinop ta ikamet ediyorum. 1 haftalık bebeğimiz var. Süt ihtiyacı olan varsa 05306566519 WhatsApp tan ulaşın. Eşimin sütü fazla. Sağıp döküyoruz. Çok üzüyor bizi.... devamı

Yenidogan Bebek

Arkdaslar 24 gunluk bebegim var mama kullaniyorum arti emzirme yapiyorum yaklasik bir kacgundur kaka yapamiyor geceleri uyku yok bes dakika uyuyor uyaniyor kaka sorunumuz var kabiz degil ama sabah yap... devamı

Sıfır kutusunda 10lu kız hastane çıkışı arıyorum

Sıfır kutusunda 10lu kız hastane çıkışı arıyorum elinde olan varsa cevap bekliyorum makul bi fiyata almak isterim... devamı

Yenidoğan bebek şampuanı

Bir iki haftaya anne olucam inşallah. Her şeyinin yenidoğan olmasına özen göstermeye çalışıyorum. Şampuan konusunda kararsız kaldım. Bizimkiler seni dalinle yıkardık sen de dalin al ne olacak diyorlar... devamı

Bebeğinizin gazı için ne yapıyorsunuz?

Merhaba anneler benim bebeğimin çok gazı oluyordu yanlış beslenmemden kaynaklanmış, doktorumun tavsiyeleri ile azalttık bu gaz sancılarını fakat tamamen geçmedi. Rezene ve kimyonun çok iyi geldiğini d... devamı

Bakıcı arıyorum

4 aylık bebeğime bakıcı arıyorum. İstanbul arnavutköyde pazartesi-salı-çarşamba 10:00-18:00 saatleri arasında perşembe ve cuma 10:00-13:00 arası bakacak ev işlerine yardımcı olacak birini arıyorum. Ha... devamı

Fazla anne sutum var

Fazla anne sutum var. Mayis haziran aylarina ait. İzmirde yasiyorum. Alkol sigara kullanmıyorum ve cok duzgun besleniyorum. İsteyenl annelere verebilirim. 532 3458414 den ulasabilirsiniz.... devamı

Anne sütü

Anne sütü ihtiyacı olan var mı? Fazla sütler var difrizde... devamı

Bebek giyim ihtiyac

Merhaba bir yakinimin kiz bebegi olucak ve zor durumda eger yardimci olursaniz sevinirim... devamı

Uyku ve kucak

2 gün sonra 2 aylık olucak bebeğim erkek, şöyle bi durumumuz var gündüzleri cok düzensiz uyuyor hatta bazen hiç uyumuyor. Bazı günler 2 saat uyuyo sonra hiç uyumuyo yada 15-30 dkka arası uyuyor . Akşm... devamı

1aylik bebgim icin anne sutu

1aylik bebgim var anne sutum az oldugu icin anne sutu temini konusunda acil yardim bekliyorum.izmirde yasiyorum.05063071631... devamı

Yenidoğan