Hamilelik Soru ve Cevapları

Deneyimli annelere gebelik takibi, anne karnında bebek gelişimi, hamilelik ağrıları, beslenme ve hamilelikte cinsellik hakkındaki sorularını sor, cevaplasınlar!

Bebek kesesi ne zaman gözükür

Ben 4+6 haftalık hamileyim hcg 2 gün önce 730 du şimdi 1300 ana kese gözükmüyor normalmi gozukmemesi... devamı

Gebelik testim negatif çıktı, hamile olamam değil mi?

Kızlar eşimle 3 ay önce bir ilişki yaşadık.memuriyetten ayrı yerlerdeyiz suanlik ama ondan sonraki 2 ay adet oldum.2 kerede farklı zamanlarda gebelik testi yaptim. Negatif çıktı hamile olamam demi... devamı

İkili test pozitif 1/50, kombine test 1/53

12 +2 haftalık hamileyim. CRL 59 mm NT: 1.90 hcg 72.5 düzeltilmiş mom:1.92 papa:0,636 düzeltilmiş mom:0,26 kombine risk 1/53 İkili risk 1/50 çok merak ediyorum. Riskli gebelik var dedi doktorum cvs ya... devamı

Boş gebelik olabilir mi

Hanımlar merhaba. 13 eylül son adet tarihim. Geç döllenme ile hamile kaldım. 9 ekim yani 1 ay sonra tahlil yaptığımda beta 40 çıktı yani şuan 8 hafta görünen bebek aslında 6 buçuk hafta filan . Kese ... devamı

hamilelikte kas gevşeltici krem

21 haftalık hamileyim boyun bölgesinde oluşan kuluçlarım çekilmez hal aldı fizik tedaviye gittim hamile olduğumu belirtmeme rağmen tiyokas jel verdi perspektifinde hamilelekte kullanmayın yazıyor ne y... devamı

düşük tehlikem var çalışmak gerekli. işi bırakmalı mıyım ?

7 haftalık hamileyim iki gün önce ilk kez kanamam oldu, yoğun bir kanamaydı, acile gittim kahverengi akıntı daha sonra da kahverengi leke gelmeye başladı.alltan muayene oldum ve ilk kez kalp atışını d... devamı

Beta Hcg değeri sınırda olup da hamile olduğunu öğrenen var mı?

Hanimlar kan testi yaptirdim, beta hcg 13 cikti, doktor sinirda dedi, bu sekilde sinirda olup sonradan hamile oldugunu ogrenen var mi... devamı

Dışarıdan yemek yemek bebeğime zarar verir mi?

Kızlar 9 haftalık hamileyim evde doğru düzgün yemek yapamıyorum sabah bi tost yiyebiliyorum sadece akşamda genelde dışarda yiyoruz koku hassasiyetim 3.aya kadar devam edermiş inşallah 3.aydan sonra ge... devamı

7+5 hamilelikte dusuk kalp hizi

Merhabalar, ben 7+5 hamileyim, dun kontrol icin doktora gittim ve bebegin kalp atisini 87 olarak soylediler, bu normalin altindaymis, ve yolk sac olmasi gerekenden buyukmus. Bana beklememi ve buyuk ih... devamı

Hamlemıyım

Arkadaşlar merhaba ben duygu ben Eylül 22 sınde regl oldum ılık günden saymaya basladımda 46 gün oldu hala olmadım fakat sağlık ocağına kan testı yaptırdım 0.5 hcg beta çıktı ve hamılelık belırtıler d... devamı

Aksaray eğitim ve araştırma hastanesi ayrıntılı ultrason

Kizlar aksaray eğitim ve araştırma hastanesi ayrıntılı ultrason varmi... devamı

Beta Hcg değeri 0,5 çıktı, hamile olabilir miyim?

Arkadaşlar merhaba söze sorum olcaktı ben Eylül 22 sınde regl oldum ılık günden saymaya basladımdan bugüne kadar hıc regl olmadım tam 45gun geçtı Saglık ocagında hcg beta testı yaptırdım ama 0,5cıktı ... devamı

Nts

Merhabalar ben 31+2gunluk hamileyim cok sancim var diyo doktor ve 2cm açılmada varmış yarin de çıkartcam diyo özel olduğu icin para mi almaya caliyolar bi bilgiisi olan varmi okdar igne ilaç serum ver... devamı

Mide bulantıları

Anneler ben 6 hafatalık hamileyim mide bulantılarım çok fazla sizler mide bulantısı ilacı kullandınızmı ben bişey olur diye kullanmaktan korktum... devamı

Eşim kendi ailesini ön planda tutuyor, ne yapmalıyım?

Merhaba herkese .. Kısaca söyle bahsedeyim 5 yıllık evliyim ve bu 5 yıl icinde eşimle ailemin evine sadece düğünden sonra el öpmek için gittik birdaha da birlikte gitmedik ben hep yalnız gidiyorum ... devamı

22,23 Beta hcg ?

Adetten 5/6 gün önce 0.100 ken Beta hgc . 3 gün adet geçince 22,23 oldu bu değer normal midir ?... devamı

Ankara'da devlet hastanesi olarak nereyi önerirsiniz?

merhaba anneler ve anne adayları :) hamilelik belirtilerim mevcut yarın ise netleştirmek için sağlık ocağına kan vereceğim. Netleştirdikten sonra devlet hastanesi için önerdiğiniz bir yer varmı ilk ... devamı

Böbrek genişlemesi ve hiperekojen barsak

Hanımlar doktor bebegime bagirsaklarinda parlaklik var ve böbrekleri geniş dedi sıkıntı varmıdır aranızda böyle bişey yaşayan var mi ilk hamileliğin... devamı

Bebeğimize Su Arıtma Cihazından Su İçirebilirmiyiz.

Evimizde 2 yıldır kullandığımız bir su arıtma cihazımız var ve 8 aylık bir bebeğimiz var. Bebeğime bu Su Arıtma cihazının arıttığı suyu içirebilirmiyim. Damacana mı alsam. Sizce En Sağlıklısı Hangisi... devamı

Bekar anne

Merhabalar ben bekar bi anne adayıyım erkek arkadaşım ıstemiyor ama ben doğuracağım böyle bi durumla karşı karşıya kalan arkadaşımız var mi varsa ne gibi psikolojik olaylar yasadiniz... devamı