Genel Soru ve Cevaplar

Hamileyken adet olunur mu? Hamilelikte kahverengi akıntı normal mi? Hamilelikten, bebek büyütmeye kadar merak ettiklerini sor, tecrübeli anneler yanıtlasın!

Bebekte böbrek genişlemesi Down Sendromu belirtisi olabilirmiş. Doğru mu acaba?

24 haftalik gebeyim bebegimin sag bobreginde genisleme varmış.netten okudugum kadariyla down sendromu belirtisi de olabilirmis benim testlerde sorun cikmamisti..benim gibi olan var mi :(... devamı

Ekonomik krizle boğuşan bir ülkede yaşıyoruz ve eşim Almanya'ya gitmek istediğini sık sık belirtmeye başladı. Ne yapacağımı şaşırdım.

merhaba arkadaslar nefes almanin bile son zamanda zor oldugu bir ulkede yasamaya calisiyoruz biz size anlatsam bilmem ki anlayabilirmisiniz , iflas etti edecek simdi euroda mi kalsak ciksakmi halka od... devamı

Oğlumun ilgi alanı yaşıtlarından çok farklı. Bu sebeple biraz yalnız kalıyor.

arkadaslar merhaba benim oglumun diger cocuklardan cok farkli ilgi alanlari var ornegin ansiklopedi okumak , kitap okumak ,arastirmalar yapmak , yardim etmek , teknolojik seyler yerine lego oyuncaklar... devamı

Kızım çok fazla telefonda

Arkadaşlar, kızım yaklaşık günde 1-2 saat kadar telefonda vakit geçiriyor. Bize hiç zaman ayırmıyor. Bu da beni üzüyor. Nasıl onu benimle daha fazla vakit geçirmesini sağlayabilirim?   ... devamı

Bebeğim sebebi ile 2 yaşındaki kızıma haksızlık ettiğimi düşünüyorum. Benzer bir durum yaşayan var mı?

Slm arkadaslar. İki yaşında kızım var ve 23 günlük birde bebeğim var kızıma haksızlık yaptığımı düşünüyorum bu kadar erken bebek sahibi oldugum için. Aslında kızımla daha cok vakıt gecirmeye calısıyor... devamı

Yenidoğan bebeğimin kulağından sinyal alınmadı. Böyle bir sorunla karşılaşan var mı?

slm anneler doğum yaptığım zamanda doktorlar bebeği muayene için geliyolar ya hani oğlumun kulak muayenesinde sinyal alınmadığını (erken doğum malum 2400 gr ) kulak deliği çok küçük dendi ve yeni doğd... devamı

Çocuklarım için hangi siteden tarhana alabilirim acaba? Önerdiğiniz bir marka var mı?

Cocuklarim icin tarhana satin almak istiyorum denediginiz bir site yada marka var mi?... devamı

Aranızda Eskişehir'de yaşayan var mı?

Arkadaslar eskisehir de yasayan varmi aranizda nasil bi yer kiralari nasil en onemlisi bangi semtleri aile icin daha uygun ve nezihtir bilgisi olan varmi... devamı

Henüz emeklemeyen 9 aylık bebeğimin dişi de çıkmadı!

Merhabalar; Bebeğimin 9 ay bitti 10 ay girdik emeklemiyor sadece oturuyor sağa sola dönüyor.Henüz diş'de çıkarmadı hanımlar normal mi sizce?... devamı

Demir ilacı uyku problemine neden olur mu?

Anneler ogluma demir ilacına başladık we basladgmızdan beri sabahları erken kalkıo aglıo uyumuo acaba ilaçtan olabilirmi yoksa huymu degiştiriyo... devamı

Erken doğan bebeğimin gaz sıkıntısı çok fazla. Ne yapabilirim?

slm anneler Malum doğumu yaptım ama Tuğra 2400 gr doğdu ve ben ona dokunmaktan çok korkuyorum erken doğum olduğu için..Sorunumuz şu ki gaz gaz gaz çıkaramıyorum bi türlü rahatsız oluyo haliyle kucağım... devamı

Doğum yaptıktan sonra çok kilo verdim ve kilo almak istiyorum!

Merhaba anneler. Size en buyuk derdimi sormak isdiyorum )) 3 ay once dogum yapdim o zaman kilom iyiydi. Hamilelikte yiip icip hep yatdim ) bebel olduktan sonra cok zayifladim. Ne kadar yesemde hic kil... devamı

10.5 aylık kızım sanırım tembel

Merhaba Anneler , aranıza yeni katıldım sizlere birşey sormak istiyorum belki aranızda beni rahatlatacak bu konuda tecrübeli Annelerimiz vardır diye umuyorum ? On buçuk aylık bir kızım var Onuncu ayın... devamı

10. 5 aylık oğlum tuvalet eğitimi için hazır mı acaba?

Merhaba arkadaslar oglum 10.5aylik iki gundur oglen uykudan sonra bezini kuru buluyorum ve kalktiktan sonra yapiyor bi kac kisiye sordum ve tuvalet icin hazir dediler ama daha erkenmi simdi lazimlik a... devamı

Bebeğimin ilk dişi göründü. Bebeğim tekrar ne zaman düzene girer?

Bebeğimin ilk dişi göründü nihayet 3 haftadır acı çekti bealenemedi yavrum. Bugün çok mutlu oldum:) sizce bu dişten kaynaklı beslenme sorunumuz ne zaman gecer? Ilk diş zor, sonrası o kadar problem ol... devamı

Her tarafım kırmızı döküntü içinde. Bana yardım edin!

Mrb kızlar dünden beridir beni bi kaşıntı tuttu normal sinek ısırığı sandım ama bu sabah uyandığımda gözlerime inanamadım kolumda sırtımda karnımda boynumda büyüklüğü bi elin çapı kadar kırmızı şişli... devamı

Humana iyi geceler çayı sütümden bebeğime geçer mi?

slm arkadaşlar humana iyi geceler çayı aldım bugün deniyecegim bu çayı ben içsem sütümden bebegime gecermi acil cvp :)kullanan arkadaşlar varmı lütfen yardım:) ... devamı

Bebeğimin ilk dişi yamuk çıkıyor. Düzelmesini nasıl sağlayabilirim?

Merhaba arkadaşlar bebeğim ilk dişini çıkardı alttaki ön dişin birini ancak dişiyamuk geliyo bunun sebebi nedir nasıl düzelmesini sağlayabilirim aynı durumu yaşayan anneler varsa bilgi ve yardımlarını... devamı

26 aylık oğlumla tuvalet eğitimine başladık

sevgili anneler merhabalar... 26 aylık erkek bebeğim var tuvalet eğitimine başladık bugün; prima çok fazla rahatsız etmeye başladı kaşıntı özellikle inşallah herşşey kolay gelişir öğrenir.. kakamızı y... devamı

18 aylık bebeğimin vücudunda kırmızı noktalar var

Merhaba Bebeğim 18 aylık yaklaşık 6 gündür vücudunda kırmzı noktalar var ilk iki gün ayaklarında daha çok belirgindi isilik diye düşündüm hergün duş aldırdım ve ince giydirdim fakat geçmedi aksine ç... devamı

defaultCategory