Genel Soru ve Cevaplar

Hamileyken adet olunur mu? Hamilelikte kahverengi akıntı normal mi? Hamilelikten, bebek büyütmeye kadar merak ettiklerini sor, tecrübeli anneler yanıtlasın!

Rahimim inmiş olabilir mi lütfen cevap :(

Merabalar , 4 buçuk ay önce doğum ettim , 40 ım çıktıktan baya bi sonra eşimle beraber olduk . Benim sorunum vajinamdan bi et parçasının dışarı sarkmış olması. 40 lı dönemlerimde hiç öyle birşey görm... devamı

Oğlum geceleri altını ıslatıyor?

Oğlum 19 yaşında geceleri altını ıslatıyor bu sorunu 4 senedir sürüyor malesef. Bu durum yüzünden altını muşamba çocuk bezleriyle mavi ve pembe renk eski usül yıkanabilen olan bezlerle bezliyorum gece... devamı

özel lise tavsiye

merhaba anadolu yakasında ingilizce ağırlıklı özel lise araştırıyorum Göztepe anakent koleji dışında ; zincir okullar hariç (ki bu tarz okulları kızım istemiyor ) okul bulamadım tavsiyeler... devamı

diş sallanmasi

Merhaba oğlum dün 2 tane gömülü 20lil dişini aldırıdi diğer 2 tanesi için de gün aldı bu disler baskı yapıyormuş. Sorum şu bugün yemek yerken on dişlerinin sizladigini söyledi eliyle kurcalayanca da d... devamı

Yakacık/Uğur Mumcu Bölgesi ilkokul ve öğretmen arayışı

Merhaba, 2012 doğumlu kızım bir sonraki eğitim öğretim yılında ilkokula başlayacak ve şimdiden okul ve öğretmen arayışındayız. Önereceğiniz devlet okulu ve iyi bir öğretmen paylaşmanızı rica ederim.... devamı

Biyoloji öğretmeniyim

Biyoloji öğretmeniyim ama bu konuda hiç tecrübem yok(özel ders dışında).birçok yeni özel okul açılıyor.işe başlamak istiyorum.ne kadar ücret sinek gerekir ilk başvurular için... devamı

Sitedeki değişiklik

Arkadaşlar sitenin yeni halinden memnun olan var mı ?? kelime sınırlaması çok saçma!!!!... devamı

mobilya alacağım acil yardım

anneler yardım istiyorum oturma grubu ve yemek odası alacağım hangi marka mobilya yı tavsiye edersiniz aklımda İSTİKBAL vardı fakat kararsızım yardım edin... devamı

Memede sislik

Merhaba kizimi sutten keseli 7 ay once kestim meme emerken son donemlerde tek gogusten emdi digerinden emmedi bende emmedigi gogsumu sisince sagdim 7 ay oncede sutten kestim yaklasik 1.5 ay once emedi... devamı

Akinti var ne yapmalıyım

Hocam benim akintim var iç camasirimi sürekli degistiriyorum ama hem islaklik duyuyorum hemde iç camasirima baktığımda kurumuş akintilar görüyorum urolojiye gitmistim farkli bir sikayetten dolayi anla... devamı

Hamile kalamiyorum.

Merhaba hocam ben 2 yillik evliyim ve 1 yildir korunmama ragmen cocuk sahibi olamiyorm bi kac ay once hormon bozuklugu yasadm fsh degerim 50 olmusdu bu nedenle 2 ay doktorm dogm kontrol hapi verdi ve ... devamı

Davranış

Merhaba benim 11 yaşında zeka seviyesi yüksek_(sosyal) ve dikkat eksikligi tanısı konmuş bir oğlum var.Aşırı derecede konuşuyor her soylenene cevap yetistiriyor.Anne baba ayrılığı da var son 7 aydır. ... devamı

Sinuzit allernik rinit

Merhaba ; benim kizim 7 yasina girecek 1.sinifa bu sene basladi.allerjik astim allerjik riniti var.kis aylarinda ara ara oksurugu oluyor,2 yastikla yatiriyorum sacini islak birakmiyorum ruzgardan koru... devamı

Kızıma nasıl davranıcam

Merhabalar. Ben 2 kız annesiyim 13 yaşında büyük kızım küçük 10 yaşında büyük kızımın sorunları var internetten hiç çıkmıyor aile ortamına karışmıyor ne sıkıyorum nede zorlu yorum telefonunda bir kaç ... devamı

aynı anda 3 kişinin öğüt vermesi

Merhaba 2010 doğumlu 1. sınıfa başlayan bir oğlum var.Biz evde anne+baba+çocuk+babanne yaşıyoruz.Şöyle bir problemimiz var ben oğluma birşey söylüyorsam örneğin"Eren oyuncaklarını toplar mısın?" 5 ... devamı

eşimle ayrı yatıyorduk

Merhaba eşimin şiddetli horlamaları bende migren ataklarını tetiklediği için çok uzun süredir ayrı yatıyorduk 6 yaşındaki oğluma türlü türlü bahanelerle bu durumu anlatıyorduk fakat yatak odasına anne... devamı

8 yaşında ki kızım babasına 'baba'demiyor

merhaba..8yaşlarında bir kız bir erkek ikizannesiyim..kızım babasına baba demiyor 3 yaşına kadar dedi sonrasında bir daha hiç baba demedi(eşimin ilgisizliğinden kaynaklandığını düşünüyorum)yani başınd... devamı

dedesinin öldüğünü nasıl söylemeliyiz?

Merhaba Hocam 7 yaşında oğluma bugünlerde hastalığının son aşamasında olan ve malesef artık kurtulma şansı olmadığı söylenen kayınpederimin vefatını nasıl söylemeliyiz. Aynı şehirde, farklı evlerde... devamı

Korku

Mrb 8yasında bır kızım var ve bana kafayı yedırtmek uzere kanatlı olan herturlu hayvandan asırı korkuyor sınek kus karınca kelebek arı bulundugu ortamda bunları gordugu anda cıldırırcasına aglıor sakı... devamı

BORDERLINE MÜSİNÖZ TÜMÖR

MERHABA ARKADAŞLAR  BEN 29 YAŞINDAYIM.SOL OVER YUMURTALIK KİSTİ (13X10 CM) OLDUM PATOLOJİ SONUCUMU BUGÜN ALDIM.1 TANE 3 YAŞINDA BEBEĞİM VAR. TANI:BORDERLINE MÜSİNÖZ TÜMÖR NOT:MATERYAL AÇILMIŞ... devamı

defaultCategory