Hamilelikte kanama

Merhaba lütfen cevap verin 5 haftalık hamileyim dün gece pembe silik leke geldi doktora gittim beta HCG artışı iyi değil dedi . Dış gebelik olabilir dedi bugünde normal kanamam var ped koydugumda az da olsa geliyo kramplarimda var doktor usgde kese göremedi haftaya gel dedi . Böyle bişey yaşayan var mı korkuyorum.

Bu soruya cevap verir misin?
Anneler deneyimlerinden faydalanmak istiyor!