Hamilelik olabilir mi

Merhaba benim adetim 11 gun oldu gecikeli ve kasigimda batma sol kasigimda adet olacak gibi ara ara siddetli agri oluyor gecenlerde bir kere gozum karardi basim dondu uzandim uzaninca gecti ve bole adet olacak gibi sancim oluyor sol kasigim batiyor ve karnimin sol tarafi hafif geriliyor gibi bunlar hamilelik belirtisi mi veya baska bisey mi

Bu soruya cevap verir misin?
Anneler deneyimlerinden faydalanmak istiyor!