Hamilelik Planlama
Yumurtlama Dönemi Hesaplama
Hamileliğe Hazırlık
Doğurganlık (Fertilite)
Ovülasyon (Yumurtlama Dönemi)
Hamilelik Belirtileri
Kısırlık ve Tüp Bebek Tedavisi
Sorular ve Yanıtlar
Makaleler
Videolar
Hamilelik
Hafta Hafta Hamilelik
Gebelik Hesaplama
Sağlık
Beslenme
Günlük Yaşam
Spor
Doğum
Hamile Kıyafetleri ve Eşyaları
Bebek Hazırlıkları
Ürünler
Sorular ve Yanıtlar
Makaleler
Videolar
Bebek
Yenidoğan
Bebek Sağlığı ve Hastalıkları
Bebek Beslenmesi
Bebek Gelişimi
Bebek Bakımı
Bebekle Yaşam
Emzirme
Doğum Sonrası Anne
Diş Buğdayı ve 1 Yaş Doğum Günü
Ürünler
Sorular ve Yanıtlar
Makaleler
Videolar
Çocuk
Çocuk Boyu Hesaplama
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları
Çocuk Beslenmesi
Çocuk Gelişimi
Davranış
Tuvalet eğitimi
Uyku
Oyun ve Oyuncak
Çocukla Yaşam
Çocuk Eşyaları ve İhtiyaçları
Çocuk Doğum Günü
Çocuk Odası Fikirleri
Eğlence
Ürünler
Sorular ve Yanıtlar
Makaleler
Videolar
Soru - Cevaplar
Hizmetler
1 Yaş Doğum Günü Organizasyonu ve Süslemeleri
1 Yaş Doğum Günü Butik Pasta
Yenidoğan ve Bebek Fotoğrafçısı
Diş Buğdayı ve 1 Yaş Doğum Günü Mekanı
Baby Shower Partisi Mekanı
Baby Shower ve Hastane Odası Süsleme
Çocuk Müzik ve Sanat Merkezi
Çocuk Atölyesi ve Oyun Grubu
Çocuk Hareket ve Spor Merkezi
Tümü
Hamilelik
Soru-Cevap
İdrar test
İdrar test
Merhaba hocam ben 3 haftalık hamileym idrarda eritrosit 24 lökosit 29 çıktı ne yapmam lazım
Bu soruya cevap verir misin?
Anneler deneyimlerinden faydalanmak istiyor!
Benzer Sorular
Hamulelikde karinmi sisiyor
2 Yanıt
Bta hcg değeri cok olmasi ne demek
1 Yanıt
Bebek hareketini hissetmeme
3 Yanıt
Oksapar iğne kullanimi
2 Yanıt
Ileri yaş gebelik
2 Yanıt
Istenmeyen gebelik
5 Yanıt
Hassas testte silik cizgi
4 Yanıt
Çok merak ediyorum
6 Yanıt
Sigara kullaniyorum
1 Yanıt
Niye adet olmuyorum
2 Yanıt
Beta testi
2 Yanıt
Seker yukleme
7 Yanıt
Bebeğin anne karınındaki yeri
2 Yanıt
Cinsiyetle ilgili
1 Yanıt
Ragl 8 gün geçtik bel ağrım oluyo ara ara hasta olcak gibik k
2 Yanıt
Karnım ?
7 Yanıt
Hamilelik ve kanama
2 Yanıt
Sevgili anneler
22 Yanıt
Bebek tekme atmıyor
1 Yanıt
Bu durumu yaşayanlar cevaplarsa sevinirim
1 Yanıt