Anneysen.com'da Neler Oluyor?

kilo almamis

bebegim bes aylik ve erkek su an dokuz kilo boyu67 bas cevresi 47 iki haftalik surecte hic kilo almamis ve surekli agliyo artik ek gidaya gecmek istiy... devamı

Konuşmasını Nasıl Destekleyebilirim?

19 Aylık bir kızım var. Ben çalıştığım için bakıcı bakıyor hafta içi ancak 2 saat beraber olabiliyoruz. Daha hiç kelime söylemedi heceleri çıkarıyor. ... devamı

Alt Islatma Hakkında

Üçgen muşamba çocuk bezi mavi ve pembe renk muşambalardan eski usül yıkanabilen satılan yer nerededir yada nerde satılıyor acaba? devamı

nesrinly Bir sürü anne var böyle açın araştırın anlarsınız saçmalık mı değil mi Beğen Şikayet Et  

pelin pelin psikolojiktir doğrudur ama sen bağlama bence=) çünkü o çocuk değil erkek artık biraz özel bölgesini falan yani altına bir çarşaf kullanılmayan eşofmanlardan kıyafetlerden ser gitsin Beğen Şikayet Et  

nesrinly Bilmiyorum bir çok anne var çok fazla böyle yaşayıp bağlayan sağlık sitelerinde paylaşmışlardı. Başka çarem yok sonuçta annesiyim ne yapayim Beğen Şikayet Et  

???

Kızımın vajinasindan şeffaf  iltihap akıntısı var ve hafif kokulu ne olmuş olabilir?  devamı

senayy49 Bnde şüphelendim hemen dktrunu aradim yarin getirme mi söyledi. Cok dikkat ediyorum temizligine herseyine cok titiz takıntılı biriyimde aslında ama nasıl oldu anlamadım? Beğen Şikayet Et  

evrmumt üşütmüş olabilir bence mutlaka doktora gösterin benim yıllardan beri problemimdi doğumdan sonra cesaret edip doktora gittim kutruldum çok şükür :) Beğen Şikayet Et  

pelin pelin mantar mı ki tabiki çözüm dr da=) Beğen (1) Şikayet Et  

Bebeğimin böbreğinde büyüme, reflü ve taş sorunu

 merhaba doktor bey benim bebeğim 4 aylık ve böbreklerinde büyüme reflü ve taş oldugu söylendi bu sorunlar için emar ve voiding çektirdik onların sonu... devamı

Oğlum her şeye ağlıyor, ne yapmalıyım?

Arkadaşlar,oğlum herşeye saatlerce ağlıyor.resmen kriz geciriyor tabi bende..oolabildiğince sabırlı davranssm da hamilelik bi yandan zorluyo beni..ne ... devamı

nerc acaba sen biraz gergin olabilirmisin? senden etkileniyor olabilir ben hic bir seyi yansitmamaya calisiyorum ogluma neyim olursa olsun onun yaninda hepsini geride birakiyorum... Beğen Şikayet Et  

OZGE83 bende benzer bir durum yaşadım 1 hafta kadar sakinleştiğinde sürekli ağlayıp çığlık atmasının bir işe yaramayacağını telkin ettim. ağlamaya başlayacağını anladığımda ağlama bak sana faydası yok diye sakin sakin başlıyordum konuşmaya. ağlarken istediği şeyleri yapmadım. ilk başta daha çok hırçınlaştı ama 1 hafta sonunda eski sakin haline döndü. Beğen Şikayet Et  

gulayseren Hepinize teşekkürler arkadaşlar.inanın tüm vaktimi ve enerjimi ona ayırıyorum.hava iyiyse dışarı çıkarıyorum.babası gelince yine çıkarıyoruz.ikisini yalnız göndermiyorum ben de onlara katılıyorum ki benim onu ihmal ettigimi düşünmesin diye..doğuma 2 ay kaldı illa ki bolunucem diye şu an tamamen oğluma yoğunlastim.. Beğen Şikayet Et  

Kakaonun keskin tadı ve beyaz çikolatanın hafifletici lezzeti: Beyaz çikolatalı sandviç kurabiye

Yumurta sarıları, pudra şekeri ve eritilip soğutulmış tereyağı derince bir kaba alınarak hafifçe çırpılır.Elekten geçirilen un ve kakaoya tuz eklenip ... devamı

Toplam 1 yorum gösteriliyor

pasammm Of bayiliyorum soyle tariflere ya :-)ben herseyin tamamen dogalini severim hazir abur cubur almam pek bu tarifler ii oluyo tesekkurler Beğen Şikayet Et  

Yerimde olsaydınız tekrar anne olur muydunuz?

sevgili anneler , benim esim bize isi geregi cok zaman ayiramayan biri , benim bi kardesim var su an 20 yasinda ve hayatini surdurebilmek icin su an i... devamı

Didemia Valla benimde ablam var hicbiseye yaramiyo varligida yokluguda bir :) kkardes cok guzel bisey tabi ama iyi yetistirebilmek ne biliyim arada yas farki olmamasi gerekiyo bence bizim aramiz 5 yas belkide oyuzden cok uzagiz birbirimize simdi Arslanla kardesi arasida cok bilemiyorummm bence Nur icinden geleni yap Arslana sor ne biliyim :) Beğen Şikayet Et  

pelin pelin kardeşin kızmı erkekmi bilmiyorum ama yarın birgün evlenip gider ona bel bağlama sen kendini düşün eşinle sorunların yoksa fiiksel olarak anne olabileceksen neden olmasın hayatın renklenir şahsen ben ikinciyi düşünmüyorum Beğen Şikayet Et  

pelin pelin benim biriyle 5 yaş ötekiyle 8 yaş fark var ikisininde ha varlığı ha yokluğu Beğen Şikayet Et  

16 aylık bebeğim için günlük menü önerileri

Merhaba hanimlar bebegim 16 aylık sabahlari mama yerine kahvalti tarzi yaptirmak istiyorum farkındayım gec kaldim biraz bu şekilde yedirmeye puturlude... devamı

pasammm hediyeyakup canim valla ben hic kisitlamadim mesela aylik bebek beslenmesi falan yada bebeklere ozel falan takmadim hic kendimize ne yaptiysam verdim yedi sutu de azalttik boylelikle bir yasinda kesecegim mamadan insallah simdi sofra bezi falan gorsun bayiliyo deli oluyo valla her yemekten verdim bizde oyle buyumusuz sanki bizim zamanimizda ozwl gidalarmi varmis ben cok takilmiyorum valla ozelde hic biseye alistirmadim ne yaparsam onu yiyecek zatwn yasindan sonra normal yemeklere baslanmiyomu ne farkediyo sapir supur yiyo valla ;-) Beğen Şikayet Et  

evrmumt paşam aynen sana katılıyorum bende ilk dönemlerde çok taktım kafama aman şöyle olsun aman böyle olsun baktım oğlum istemiyor biz ne yersek ondan istiyo yani istediğini belli ediyor. özellikle babası ne yerse ondan istiyor. şuanda belli gıdalar haricinde hiçbişeyden sakınmıyorum ne yersek ona da vermeye çalışıyorum.... allaha çok şükür bi alerjimiz vs. olmadı 10 aylık ama erik ve kayısı hastası elimizde görsün hemen istiyor. :d yani elimizde gördüğü şeyleri yemek istiyor :) ve ben hiç bulamaç vermedim bi kere denedim ağzına bile sürmedi şimdi kahvaltısını bizim gibi yapıyor biraz yumurta peynir salatalık ve azcık domates:) Beğen Şikayet Et  

pasammm evrmumt evet canim hani derler ya sakinan goze cop batar ben hiiicccc aldirmadim hatta bazi insanlar bana aaaa o kucuk degilmi ya dokunursa midesi ne kadarki falan filan dediler bende he he dedim ama devam:-) valla yemegi bile kendimize de az tuzlu ve az salcali yaptigim icin veriyorum zaten 10aylik oldu suan her seyi yiyor cikolata bile hastasi ustelik markette bile hanginden istiyon diyorum egilip almaya calisiyo millet yadirgayabilir ama nasil alisiyosa oyle gidiyo yani Beğen Şikayet Et  

16 aylik oglum neden agresif??

Merhaba..oğlum çok öfkeli bu aralar.elinde ne varsa atıyor bize.vuruyor,tırnaklarini geçiriyor.bunu öfkeli olmadığı zamanlarda da yapıyor,örneğin oyun... devamı

Kızım uykusundan ağlayarak, korkarak uyanıyor

pasammm Ben arkadaslara katiliyorum ama bebegin ne kadarlik bilemiyorum ama benim oglumda cok sicrardi ellerinden korktugunu farkettim ve yarim kundak yaptim baktim gecti hep o sekilde yatirdim biraz daha buyuyuncede uyku tulumu almistim o sekilde yendik simdi ise deli dolu yatiyo sabah baska yerde buluyorum sen birde yarim kundagi dene sıkma ama bunalir havalarda sicak malum Beğen Şikayet Et  

sevimsizs Bizimde besiginde muska var ayriyeten bas ucunda kucuk bi kuran var her gece hem ben hem eşim okumadan yatmayiz mutlaka okuyun surekli Beğen Şikayet Et  

pelin pelin hala daha muskaymış vs öyle saçmalıklara inanıyormusunuz,bende müslümanım ama herşeye bir muskaydı bilmem neydi yapmayın allah aşkına bir sure okuyabilirsiniz birde tıp diye birşey var şuan bana delice kızdığınızı biliyorum Beğen Şikayet Et  

4,5 yaşında erkek çocuk davranışları

4,5 yaşında bir yiyenim var.kızımla aynı anaokuluna gidiyorlar.öğretmenimiz çok şikayetçi çünkü sınıf içinde sinirlendiği zaman istediği bir şey yapıl... devamı