Anneysen.com'da Neler Oluyor?

oğlumu ne zaman kreşe göndermeliyim?

mrb anneler siteye yeni katıldım 24 aylık oğlum.oğluma bakmak için 2 sene önce işi bıraktım ama işe geri dönmek istiyorum artık.oğlumu gecen hafta kre... devamı

oglum oturmaya basladi

Oglum oturamiyo diye buraya yazmistim yardimci olan arkadaslara cok tsk ederim artik 2 3 dk oturuyor geriside gelir insallah iyi war anneysen sukurler... devamı

Toplam 2 yorum gösteriliyor

Mrykerem Gozun aydin canim cok sevindik :))) Beğen (1) Şikayet Et  

rainbow61 Hadi qözün aydın canım ♡ Beğen (1) Şikayet Et  

Anneler bana acil cevap yazinn :((

Sevgili anneler. Ben sezeryenle dogum yapali 4bucuk ay oldu. Hamilemiyim degilmiyim bilmiyorum kimseye biseyde soylemedim ama hamile olsam benim açımd... devamı

Didemia Miraya katiliyorummm tam olarakk :) Beğen (1) Şikayet Et  

kubra1234 Saolunncok tesekkur ederim.yorumlariniz icin. Yarin hastaneye gitcem bakalm test yaptrcam ins sizn dediginiz gibi yoktur Beğen Şikayet Et  

Mrykerem Kac gun gecikti adetin ve korunmadin mi iliski sirasinda? Beğen Şikayet Et  

kahvalti alternatifi olan var mi??

Arkadaslar oglum 15 ayini doldurmak uzere daha oncede yazmistim puturlu cigneyip yutamiyo eskisi gibide deil aslında ama halen kahvaltilarini bulamaç ... devamı

srnz Merhaba, yavaş yavaş pütürlü gıdalara geçmeye çalışın, hep blenderdan geçiremezsiniz. İlk günler zor olabilir ama siz kararlı olursanız alışacaktır. Yumurta ve lor peynirini çırpıp ekmeğin üzerine sürüp fırına verebilirsiniz. Küçük lokmalar halinde bebeğinize verebilirsiniz. En azından çiğnemese bile eritip yutacaktır. Sizde onun yanında aynı yiyecekleri yemeye çalışın, sizi görünce daha çabuk alışacaktır. Beğen Şikayet Et  

eymosum Tsk edrrm onerilerinz icin soyledklerinizi denerim insallah eline biseyleri alip kemirmeyi cok seviyo oglum koparip koparip agzini dolduruyo sonra onlari cigneyip yutamayincada kusuyo ama ben yinede alismasi icin eline verip kontrolim altinda tutmaya calisiyorum bakalim alisicaz insallah ya Beğen Şikayet Et  

mrsselin merhaba, pütürlü yiyemiyorsa kendi kendine yemek istiyor olabilir.. buharda iki parmağınız arasında sıkılabilecek kıvamda (yavaş yavaş sertleştirirsiniz alıştıkça) sebzeleri haşlayıp hatta saşlçasız tuzsuz bebek köftesi (soğan sarımsak ve 2 kere çekilmiş kıyma ile) önüne koyun.. zorla yedirmeye çalışmayın... birlikte masaya oturun ve siz de onunla yemek yiyin.. kendi ellesin mıncıklasın.. yemeğe çalışsın.. bi süre sonra alışacaktır.. siz bulamaç ve püre yaptıkça onun kolayına geldiği için çiğnemeye ve yemeğe çaba sarfetmeyecektir. bebeklerin kendi kendine beslenmelerine de blw yani baby led weaning deniyor.. internetten de araştırabilirsiniz.. kolay gelsin :) Beğen Şikayet Et  

Ek gıdaya ilk geçişte nelere dikkat etmeliyiz?

Merhabalar kızım 6.ayının içinde ek gıdaya yavaş yavaş geçmek istiyorum yalnız miktar konusunda tereddut ediyorum mesela yarın sabah kahvaltıda patate... devamı

isim analizi

merhaba, kızım 19 kasım 2014 17.17 de doğdu. ismini selen koyduk. yorumlar mısınız? devamı

ek gıdalara nasıl alıştırabilirim?

arkadaşlar merhaba; 6 aylık bir kızım var. ek gıdaya geçtik geçmesinede benim yaptığım püreleri yemiyor. :( inatla ağzına verdiğimi çıkarıyor ve ağlıy... devamı

pasammm sende püre olarak verme ben hiç püre olarak vermedim herşeyi ayrı ayrı yedirdim ki tadını alsın bilsin diye şimdi herşeyi yiyo şükür çünkü bulamaç gibi midesi bulanıyo olabilir düşünsene biz bile karıştırıp yiyemeyiz onlarda birer bireyler artık:) Beğen Şikayet Et  

srnz Daha 6 aylık, herşeyi hemen sevmesini ve yemesini beklemeyin. Zaten biberonla mama alıyor, ek gıdalar bu dönemde alışması için. Yediğini yesin sonrası için ısrarcı olmayın. Ona istemediği birşeyi yaptırmaya zorlarsanız daha da zorlanırsınız. Ben her ek gıdadan 5 er kaşık vererek başladım, hergün sayısını artırdım. Ağzını kitlediğinde hiç zormaladım, şu anda 10 aylık genelde herşeyi yiyor ama bazen yine yemek istemediği öğünler oluyor, ısrarcı olmuyorum. Beğen Şikayet Et  

mrsselin ek gıda demek adı üstünde anne sütü ya da formül mamaya ek demek.. yani ik ay 6-7 ay arası çay kaşığının ucu ile vermelisiniz.. sadece tattırma ve yiyecekleri tanıtabilirsiniz. ilk olarak sebze ya da yoğurttan başlarsanız daha rahat edebilirsiniz. çünkü meyvenin şekerini alan bebekler sebze ya da yoğurt yemeyebiliyormuş.. baby led weaning (blw) de yapabilirsiniz. kendi kendine yiyebilir.. böylece hem alışmış olur hem de ince motor gelişimi egzersizleri yapmış olursunuz.. kolay gelsin :) Beğen Şikayet Et  

Diş mi Çıkartıyoruz !?

Merhaba Hanımlar.Bebeqım 4  ay 11 qunluk. Sık sık olmasa da arasıra salyaları akıyor. Eline verdiqim oyuncakları ısırmaya calısıyor. Elleri zaten sure... devamı

rainbow61 Aynen canım ya hayırlısıyla ınsallah bakalım :)) Beğen Şikayet Et  

mrsselin diş için hırslı olarak titreye titreye birşeyler dişliyor bizimki :) elini ya da sürekli birşeyleri ağzına götürmesi ve buna bağlı salooya aktması sadece elini keşfetmeye çalışıyor olduğundan da olabilir. ateş te yapar diş ? sağlıkla dizilsin incileri :) Beğen Şikayet Et  

rainbow61 Insallah canım saqol :) Beğen Şikayet Et  

zayiflamak icin neler yapiyorsunuz

Arkadaşlar zayflamam gerek 4kilo verdim ama suan metobalizmam durdu zayflayamiyirm.ama yine de zayflamam gerek.evde pratik yapabileceğimiz kür falan v... devamı

srnz 2,5 litre yazmak istedim:) Beğen Şikayet Et  

mrsselin valla bebeğimi kendime sarıp (kanguru da olabilir) (8.5 kilo) bol bol yürüyüş yapıyorum. hem bacak kaslarım çalışıyor. hem de kızım temiz hava alıyor.. emzirdiğim için bol bol protein ağırlıklı ve yeşillik tüketiyorum :) Beğen Şikayet Et  

meleklerimm Ben 4 aylikti oglum 73 kiloyu gorunce ilk ay duzenli beslenip sporla 5.6 verdim ikinci ay daha az ucuncu ay da az sobraki aylar gram gram simdi 58 im halada emziriyorum 1 yasina kadarda ek gidayi tam yemedi 17 aylik dusun hem sutum gitmedi hem sagligim giden tek sey kilolarim simdi su 3 kilonun pesine dustum ama 57 gorunce heycan yapip yiyorum ne yalan soylim 😆😆😆 yaptigim tek sey pazartesi basliycam deilde dusundum evt zayifliyxam dedigim cuma gunuydu cunki klasik pazartesiye kadar 2 kilo daha alliniuo neyse 2 lt su sartim oglen 12 ye kadar 1 litre bitecek sonra kalan litre eger 3 e kadar 2 biterse gene icerdim 2 lt ictim diye susuzmu kalayim sabah yumurta peynir ekmegimi yedim oglen haasladim butlarimi 5 tane 6 tane yedim valla salata kemirdim butun suyunla mis gibi corba yaptim aksam onu kasikladim 5 e kadar en gec yemek fasli bitti 9 da karnim basladi gurlamaya kestim elmayi serptim tarcini ustunede harnup pekmezini oooohhh yedim bazende 4 cevizi pekmeze bandimda yedim evde kostum bi ileri bi geri 4 bin kez 1 kezde oldum yerde zipladim tabi arkamda kuyruk daha 2 bucuk yasinda gobegi catliycak beni izlerken gulmekten 4 aylik sipamda cirbiniyo benle bir bisikletimede biniyodum 2 bin kalaninida hava guzelse evin etrafinda turlayip 10 bin yapiyodum zor oluyodu ama basarcaktim evden kalkip esimin yanina iki cocukla yuruyerek gittim oyle boyle yol deil tam 1.40 dk yurudum dalam sisti sonra nasilsa verdim diye kestim sporu ama yememe dikkat ediyorum suan tam bi yil oldu almadim basen sorunum var tek 😤 Beğen Şikayet Et  

hamile kalmak icin bitkisel kür

Arkadaşlar çörek otu+ bal+tarçın kürünü deneyip hamile kalan var mi? Varsa nasıl uygulanıyor. Bilgilendirir misiniz... devamı

Toplam 1 yorum gösteriliyor

srnz Merhaba, bu kürle hamile kalınabileceğini sanmıyorum. Ama çörek otunu öğüterek, dediklerinizide karıştırarak günde 1 tatlı kaşığı yerseniz bağıkıklık sisteminizi kuvvetlendirirsiniz. Yoğurda da karıştırıp yiyebilirsiniz. Hamilelik için doktorunuzla görüşüp olunması gereken tedavi varsa bence o uygulanmalıdır. Beğen Şikayet Et  

oglum okula gitmeden okumayı ögrendi

merhabalaroglum şuan 5 yaşına girdi 4 yaş civarı evde kendi kendine okumayı söktü sayı ve harfleri çeşitli meteryallerden ögrenmişti sonrasında ise bi... devamı

evrmumt bende 4 yaşımda öğrendim :) 5 yaşımda okula başladım ... Beğen Şikayet Et  

pelin pelin şimdiki çocuklar teknoloji çocukları herşeyi öğreniyorlr çok akıllılar Beğen Şikayet Et  

rachelgreen yanıt verdiğiniz için çok teşekkürler bende okulda ögrenmesi taraftarıydım çogu şeyi ama arkadaşların dediği gibi bunun için ugraş vermedik okula gitmeden illaki okusun gibi bir düşüncemişz olmadı artık birçok yerde çocuklar harfler rakamlarla karşılaşıyor çizgi filmlerde dahi bunla ilgili bilgiler var hemen ögrenmeye müsaitler ve çok akıllılar birkere harfin ismini duydularmı zaten unutmuyorlar.2,5 3 yaşından itibaren zaten bizde mereklıydık bu tip şeylere 5 yaşında 1. sınıfa başlanıyor neden yollamadınız yazan arkadaşlar olmuş sanıyorum yine eski sisteme dönüldü çocukalrın yıpranmasından dolayı ve aynı yaşta olmayan birçok cocuk birarada egitim görmeye başlamıştı geçtiğimiz sene 5-6-7 yaş bir arada baya problemler yaşanmış ssanırım sonrasında aile kararına baglandı bildiğim kadarı ile şuan yine 5,5, yaşı anaokula alıyorlar tabi isteyen 1 e de verebiliyor şuan ben 1. sınıfada başlatabilirm ama hiç okula gitmediğinden endişe ediyorum ki çok hassas bir cocugum var okumayı bilsede kendinden büyük çocuklar ile aynı sınıfta olması onu nasıl etkiler buna karar vermek gerçekten zor Beğen Şikayet Et  

Çocuğunuzun Nuuba&theGang kıyafetli fotoğrafını paylaşın, yarışmaya katılın!

Çocuğunuz, çocukların hayal gücünün peşinde koşan tasarımları bir araya getiren Nuuba&theGang’e ilham versin.23 Nisan'a özel, Instagram üzerinden foto... devamı