Anneysen.com'da Neler Oluyor?

Tablet bilgisayarım benim için konuşuyor

ABD Ankara Büyükelçiliği tarafından desteklenen ve Tohum Otizm Vakfı tarafından yürütülen “Tablet Bilgisayarım Benim için Konuşuyor” projesi, teknoloj... devamı

Otizm'e mavi ışık yak!

Nisan ayı, Birleşmiş Milletler tarafından bütün dünyada Otizm Farkındalık Ayı, 2 Nisan ise Otizm Farkındalık Günü olarak deklare edilmiştir.Otizm konu... devamı

bebegime nasıl beslenme alıskanlıgı kazandırırım

Merhabalar. 10 aylık bir oglum var.emzirmeye devam ediyorum. Ek gıdaya ilk gecis doneminde pure halinde herseyi yiyyordu fakat suan pure vermiyorum. M... devamı

soguk alginligi

Kizlar merhaba. Ben yine hasta oldum. okadar fena oksuruyorum ki karnimdaki kaslarim aciyor bebegim ne durumdadir bilmiyorum. Siddeti gittikce artti, ... devamı

Toplam 3 yorum gösteriliyor

bikom Esra sana zencefilin hamilelere uygun olmadığını söylemiştik bide doktorun ilaç vermiş hamile olduğunu biliyor sonuçta iç o ilacı minosetide içe bilirsin günde uç kez hamilelerde kullana bilir o ilacı zencefil erken doğuma neden oluyor dusuge sebebep oluyo ve adet söktürücü için kullaniliyo genelde evet öksürüğe iyi geliyor ama hamilelere uygun değil zencefil bunu bi çok kez sana burada söyledik link bile attım sana zencefille ilgili hatirlarsan eğer Beğen Şikayet Et  

esraik nette baktim bihter kullanilabilir yaziyordu. Tamam agzimi surmem zencefili. Nette problem yoktur yazinca biran iyi gelcek diye kullandim. unutmusum tamamen. Bu ilaclari yazan bana kendo doktprum degil tr de bi doktor. Ondanda tediirginim. Beğen Şikayet Et  

bikom Tmm o doktor senin hamile olduğunu gormedimi doktor ona gore yazmistir zaten guvenmiyosan başka bi doktora git eğer hala turkiyedeysen Beğen Şikayet Et  

Kaliteli ve yeterli uyku sağlık için de formda kalmak için de önemli!

Yeterli uyku, erişkin bir insan için günde yaklaşık 6-8 saattir. Kaliteli uyku ise yeterli uyku uyunduğunda dinlenmiş hissederek uyanmaktır. devamı

Toplam 1 yorum gösteriliyor

ceylan.o Ben sol tarafa yatmak daha sağlıklı diye biliyordum Beğen Şikayet Et  

Yaşama yolculuk anne karnında yaşamın öyküsü

Sevgili anneler ve anne adayları:) national geographic'in bir belgeseli var, anne karnında yaşamın öyküsü adında.  Ben hamileyken eşimle birlikte izle... devamı

Toplam 1 yorum gösteriliyor

meleklerimm Ben bi belgesel izledim viteyada kadin hamile kalmadan icine bi cihaz koymuslar 4 cu ayda gebe kaliyo gelisimi an be an kayit oluyo ama son aylarda mikrop acilma oluyo dogumu kendi basina yapcakken yatarak doktor mudalesinde yapiyodu cok mukemmeldi oksururken yururken bisiklet surerken hareketleri ayyyy goxumun onune geldiiii Beğen Şikayet Et  

ek besin

Merhabalar avusturyadan yaziyorum size.3 aylik bir oglum var 3.300 gr.dogdu simdi 5600 gr.doktorum normal kilo alimi diyor son kontrolunde 600gr almis... devamı

ek besin

Merhabalar avusturyadan yaziyorum size.3 aylik bir oglum var 3.300 gr.dogdu simdi 5600 gr.doktorum normal kilo alimi diyor son kontrolunde 600gr almis... devamı

bebeğimin hereket ettiğini yada etmediğini anlayabilir miyim?

hamileliğimin 10.haftasındayım bebeğimi hareketlerini çok hissetmediğimi düşünüyorum. artık azda olsa hareket etmesi gerekmiyor mu? geçen hafta hissed... devamı

endıselenıyorum

mrb hanımlar 2009 dogumlu bır kızım var yemesı beslenmesı cok ıyı fakat sorunumuz cok zayıfız  herseyı yedıgı halde kılo almaması benı cok endıselendı... devamı

rainisland Merhaba, şu an kaç kilo ve boyu kaç? Ve doğum kilosu boyu nedir? Yaşı için uygun olan persentil eğrisinde devam ediyorsa büyümeye hiç endişelenmeyin. Bunun dışında sizin ve eşinizin boyu ve kilosu da önemli tabi. Beğen Şikayet Et  

srnz Genetik bir durumda olabilir. anne, baba ya da hala, teyze aynı ise kızınızda benzemiş olabilir. Her şeyi yiyor, iştahsızlık gibi bir durumu yoksa sağlığı iyi ise endişelenmeyin bence, ki tahlilleri de normal çıkmış. Beğen Şikayet Et  

duyguben Hangi ay doğumlu kızınız? Sorunuz üzerine kız çocuk persentil eğrilerine baktım ve 6 yaş için 16 kg ile 27 kg arasında değişen bir cetvele rastladım. Bu değerler arasındaysa kızınız zaten endişelenmeniz gerekmiyor demektir. Beslenmesi iyiyse, kendinizi hiç üzmeyin zaten. Beğen Şikayet Et  

endiselenıyorum......

mrb 5 yasındakı kızımın dız kapagı arkaları ve kollarındada dırsek arkalarında yogun kasıntıyla bırlıkte kızarıklık kabarmalar var kasıdıkca arttıgını... devamı

Sizin bulungunuz yerde de elektrikler kesik mi?

Saat 10:30'dan beri elektrikler kesik. Sizin bulundugunuz yerde de kesik mi?  devamı

Mrykerem Elektrik, su olmadığı zaman hayat bitiyor resmen. Günüm kapkaranlık geçti. Elektriksiz, susuz düşünemiyorum :-/ Beğen Şikayet Et  

meleklerimm Burda ne elektirik ne su hicbisi gitmiyo gidceksede 10 gun onceden mektup geliyo su kesintiside 3 saatten fazla surcek ise uc eve su tankeri konuyo yani her uc evin onune cok memnunum bu yuzden ki hic kesintimiz olmadi 6 yildir bikere mektup gelmis ben okumamisim reklam diye esim okudu 1 saat su kesilcek su tarihte diye 😂😂😂o gun hic kesildimi bilmem suyum hep akiyodu Beğen (1) Şikayet Et  

esraik Ben suan didimdeyim ve burda bazi yerlerde elektrik var ama bazi yerlerde yok. Koylerde hele hic yok herkes gaz lambalariyla aydinlatmaya calisiyordu Beğen Şikayet Et  

miyom

iyi günler hocam , ben 28 yaşında 19 haftalık hamileyim,6 cm miyom varken hamile kaldım ve şu anda miyom 10 cm olmuş, özel hastanelere gittim 3 doktor... devamı

Otizmde en önemlisi erken teşhis!

Otizmin erken dönemde teşhisi otizmli çocukların eğitimi ve topluma kazandırılması açısından önemlidir. Erken tanı için ise en büyük görev aileye düşmektedir. devamı

3 aylik bebegimde zorunlu ek gidaya geceyim mi

Iyi gunler bebegim anne sutu yetersizliginden hep mama aldi ama 2 aylik oldugunda mama istememeye bssladi sonra doktorun tavsiyesiyle iki hafta once m... devamı

Didemia tabikide 3 aylık bebeğe anne sütü ve formül sütten başka hiçbir şey verilmez bebeğin gelişimine göre doktorunuz en erken 5 aylıkken başlatır ek gıdaya. o yüzden bekleyin ve bir doktora bağlı kalmayın herhangi bir şüphelendiğiniz veya hastalık durumu olduğunda. geçmiş olsun Beğen Şikayet Et  

rainisland Merhaba, çok geçmiş olsun. 3 ay bebeğin ek gıdaya başlaması için çok erken. Henüz sindirim sistemi bu gıdalarla başedebilecek kadar gelişmemiştir sanırım. En erken 4.5-5 ayda başlatıyor doktorlar. Kilo alımı iyiyse 6 ayı bekliyorlar. Doktorunuza danışmadan anne sütü ya da mamadan başka hiçbir şey vermemenizi öneririm. İdrar yolu iltihabı iştahsızlık yapıyor, beslenmek istememe sebebi budur. Tamamen iyileşince tekrar düzenli beslenmeye başlayacaktır merak etmeyin. Beğen Şikayet Et  

duyguben Geçmiş olsun. İlaç kullandıktan sonra tekrar idrar tahlili yaptırdınız mı? Tamamen geçtiğinden emin olamakta fayda var, tam olarak iyileşmediyse kısa sürede tekrarlama ihtimali oluyor. Ek gıda konusunda da doktorunuzun önerisi dışında bir şey vermemenizi tavsiye ederim. Henüz ek gıda için çok küçük. Doktorunuz izlemeniz gereken yolu belirleyecektir. Farklı markaların mamalarını deneyebilirsiniz belki. Beğen Şikayet Et  

Bebeğime su ne zaman vermeliyim?

Merhaba 5 aylık bebeğim var ve bi kaç haftaya kadar ek gıda ya başlayacağım. Kızım lü ana kadar sadece anne sütü aldığından su vermiyordum.ek gıdaya b... devamı

bikom Aynen kuzum haklisin bende iyiki vermisim pişman da değilim:DD ama su bizim keratalarin banyo sorununu nasıl cozucez bıdı bidi diyo ama gel yikiyim seni dedimmii tam gaz kaçıyor yazın çok sık yıkıyorum kisin aralıklarla yikiyoruz inş yazın gene alışır banyo yapmaya yoksa her yeri isilik olacak :DDD Beğen Şikayet Et  

Mrykerem Terleri bile miss gibi kokuyor :))) yaza alışıcaz inşallah yazlıkta denize filan girince :) Beğen Şikayet Et  

bikom En güzel koku onlarınki cennet kokuyolar onlar kokusu bile bi başka yikanmasalarda mis gibi kokuyolar kurban olurum ben onlara :D Beğen Şikayet Et  

Adet dönemi.

merhaba kızlar; bbenim sorum şu. Ben 13 yaşımda adet oldum. Ama hep geçiyordu üstüme yoğun bir adet dönemi yaşıyordum. Doğum yaptım eskisinden daha ço... devamı

Mrykerem Teşekkür ederim hepinize gidicem en kısa zamanda doktora. Beğen Şikayet Et  

Didemia 5. sınıf bitiminde adet olduysan yanlış hatırlıyorsun miroşum 11 yaşında olmuşsundur. bende 6. sınıf bitiminde oldum 12 yaşındaydım :) bu arada doğumdan sonra adet zamanında azalma çoğalma ve yoğunluğunda da aynı değişimlerin normal olduğunu biliyorum. Önemli olan adetinin kaç gün sürdüğü eğer benim gibi 10 gün sürüyorsa ve bu denli çok geliyorsa kansızlık yapar halsiz düşersin. Bence bir kadın doğum uzmanına görün büyük ihtimal doğum kontrol hapı verecektir. çünkü doğum kontrol hapı adeti azaltıyor düzene sokuyor ağrıyı hafifletiyor ve fazla olan kanamayı azaltarak fazla kan kaybının azalmasını sağlıyor. Aile hekiminin iyi olduğunu söylüyordun istersen bi ona git gerekirse kadın doğuma yönlendirir zaten Beğen Şikayet Et  

duyguben Bence de bir doktorla görüşmende fayda var. Ben doğumdan sonra spiral taktırmıştım ve normalden daha uzun ve yoğun adet dönemleri geçirmeye başlamıştım. O yüzden ilk olarak aklıma spiral geldi. Arkadaşların dediği gibi, kansızlık problemin iyice artabilir bu yoğun kanamalardan, hemen bir danış derim. Beğen Şikayet Et  

hamilemiyim????????

merhaba anneler..ben 8 aydir dogum yaptim..dogumdan sonra hic adet gormedim....gecen ay hastalandim..spiralim yok korunuyorum..ama bu ay 3 gun gecti v... devamı

ela1223 benim ilk hamileliyim cok zor gecti..9 aya o kadar ilac ictim ki...cok zor oldu benim icin..wimdi de korkuyorum..daha kendime gelemedim..inwallah duzensizlikdendir.. Beğen Şikayet Et  

evrmumt bende geçen ay ilk adetimi oldum yani doğumdan 7 ay sonra ama bu ay 10 gün gecikti sanırım zamanla düzene oturacak Beğen Şikayet Et  

srnz İlk adette düzensizlik olabiliyor. Ben 40'ım çıkmadan adet oldum, korunmak içinde iğne olmuştum sanırım onunda etkisi ile birlikte doğumdan itibaren 3 ay boyunca kesintisiz kanamam oldu. Kabus gibiydi:) Sonrasında düzene girdi, sizinki de bir kaç aya düzene girecektir. Beğen Şikayet Et