Anneysen.com'da Neler Oluyor?

EK GIDAYA GEÇERKEN AĞZINI AÇMAYAN BEBEK!!!

Ek gıdaya başlamak için bir ara sabırsızlanıp denemek istesem de, sonra 6. ayın dolmasını beklemeye karar vermiştim. Doktorumuzdan da listeyi alınca b... devamı

Toplam 1 yorum gösteriliyor

srnz Ek gıdaya geçişte biz anneler hemen herşeyi yesin bitirsin istiyoruz ama onlar henüz yeni tanışıyorlar. Ben ek gıdaya başlarken hergün 1 kaşık verdim ve diğer günler 1er 1 er artırdım. 1 hafta sonra başka besine geçtim. İlk 1-2 ay o kadar az yedi ki sonra yavaş yavaş alıştı. Şimdide öğün saati geldiğinde mutfağa gidip tezgahı gösteriyor :) 1 yaşına kadar anne sütü ya da formula yeterli günde 2 çay bardağı kadar da ek gıda alıyorsa o bebek gerçekten sağlıklıdır:) Beğen Şikayet Et  

kocam ve oğlum

slm arkadaşlar geçen gün sıkıntımı paylaşmıştım eşimle ilgili ve sebebini öğrendim eve gelmek istemeyişinin tek sebebi bebeğimiz dayanamıyomuş sesine ... devamı

hediyeyakup bence hemen boşa kocanı. Allah korusun bebeğini yalnız yakalayıp boğabilir. her şey beklenir ondan Beğen Şikayet Et  

nurum30 Allah yardimciniz olsun 7 aylik hamileyim durumunuza cok üzüldüm. Kendimi koydum sizin yerinize ne yapardim diye kendi çocuğunu istemeyen adami ben hic istemem.. sonucta esiniz siz ellinizden geleni yapin psikolojik tedaviye ikna edin o da olmazsa sizebebeginize yazik olur... sizinde psikolojinizi bozar ve sağlıklı bir evlat yetistiremezsiniz.. Beğen Şikayet Et  

srnz Sitedeki uzmanlara danışmanızı tavsiye edeceğim ama sizde eşinizi psikolojik tedavi için ikna etmelisiniz. Evlilik terapistlerine gidebilirsiniz. Birlikte gitmeniz daha sağlıklı olacaktır. 1 aylık bebekle yalnız kalmak çok zor ama maddi imkanınız iyi ve ailenizde size destek ise evliliğinizi gözden geçirmelisiniz. Beğen Şikayet Et  

Bebegim memeyi bosaltamiyor

Iki aylik kizim memeyi uykulu sekilde emdigi icin randimanli ememiyor.tek memeyi 15 dk boyunca emziriyorum fakat emme sonrasi sagdigimda 20cc civari s... devamı

Toplam 2 yorum gösteriliyor

aylac ilk ay memede uyuyakalma durumu olabilyor ama ikinci ayda olması normal mi bilemedim. doktoruna danış bence. Beğen Şikayet Et  

srnz Sağdıkça zaten süt gelecektir tamamen boşalma olmaz. Eğer bebeğiniz ağlamıyor ve kilo alımı da iyi ise sütünüz yetiyor demektir. Beğen Şikayet Et  

Hastane çıkışı alisveris

Selam arkadaşlar.  Istanbulda oturan arkadaslardan yardim bekliyorum.  Kendi hastane cikisimi henuz almadim bebegim 7 aylık oldu. Hazirlikli olmak ist... devamı

Toplam 2 yorum gösteriliyor

srnz Ben hastane çıkışını mothercare den almıştım. Kumaşları gerçekten çok güzel. İndirimleri takip ederseniz uygun fiyatlara alabilirsiniz. Beğen Şikayet Et  

evrmumt biz ailecek hasta FENERBAHÇE liyiz :) hastane çıkışımızı taaa sevgilyken kararr vermiştik feneriumdan alıcaz diye :) ordan aldık :) Beğen Şikayet Et  

Kitap onerisi

Kızlar Merhaba, oğlumun uykular nispeten düzene girdi gibi bana da biraz daha zaman kalıyor. Epeydir kitap okuyamadigimi farkettim ki çok severim.sizl... devamı

evrmumt ben cehennem i tavsiye ederim dan brown un kitapları insanın nefesini kesiyor. bir de içerisinde istanbul geçiyor mutlaka okuyun derim... tabi ne tarz kitaplar beğendiğinize de bağlı .... serenad a mutlka bakıcam:) Beğen Şikayet Et  

srnz evet bende bayılıyorum dan brown kitaplarına, okumuştum onu da. Serenad ı da çok seveceksin:) evrmumt Beğen Şikayet Et  

evrmumt hatırladım şimdi bunu görümcem okudu yenge oku bak çok beğenirsin fln demişti 1 hafta elinden düşürmedi bu kitabı eve gidince bakıcam hala kitaplıkta duruyor mu diye :) Beğen Şikayet Et  

Oglum ablasını kıskanıyor

Oglum, 7 yas buyuk ablası ile surekli kavga halinde. Olabildigince karısmamaya calısıyorum, ancak bu da bır sonuc vermıyor. Onerılerınız nelerdır? devamı

Toplam 1 yorum gösteriliyor

srnz Sitedeki uzman psikologlardan destek alabilirsiniz. Belki birlikte yapabilecekleri aktivitelerle daha iyi anlaşabilirler. Mesela ikisinide mutfağa çağırıp kızınızla pasta yapıp, her ikisi ile de pastanın üzerini süsleyebilirsiniz. Böylece ikisinin de ortak yaptığı bir şey olur, paylaşımları arttıkça araları da düzelecektir. Beğen Şikayet Et  

BEBEKLERE SINIRLAR

Hamile olduğumu öğrendikten 1 hafta sonra eşimle daha önceden planladığımız Avrupa turumuza çıktık. Gittiğimiz her yerde ne kadar çok bebek olduğunu f... devamı

Toplam 3 yorum gösteriliyor

evrmumt şmdi ben evde olmadığım için böyle bi rutin kazandıramıyorum ama istediği şeyleri ağlayarak yaptırmaya çalışıyor bende dikkatini dağıtıyorum ve cıss yöntemini deniyorum Beğen Şikayet Et  

mavinot evet ben de çalışıyorum biliyorum zor oluyor. benim kızıma annem bakıyor o da sağolsun bize uyuyor. hepimiz aynı şeylere hayır diyoruz. zaten çok fazla olmadığı için şu anda halledebiliyoruz. ama tabi her gün değişiyorlar. Beğen Şikayet Et  

srnz Bende hep 'hayır'ı kullanmaya çalışıyorum. Bu ara tv ünitesin üzerine çıkma derdinde bakalım hayırlarla vazgeçirebilecek miyiz:) Beğen Şikayet Et  

BEBEK KAHVALTILARI

Katı gıdaya geçişte doktorumuz kahvaltıyı ekleyince bunları vermemizi istemişti. Biz denemeye başladık ama kahvaltıya başlamamız 7. ayı buldu. İlk iki... devamı

Doğum sonrası eski kiloya dönüş ve 7 beslenme kuralı

Çoğu anne doğum yapar yapmaz hemen eski kilosuna dönmek ve eski kıyafetlerini girmek ister ve bu nedenle de farkında olmadan kalori kısıtlamasına gidebilir. Ancak emzirme dönemindeki kalori kısıtlaması anne sütününün miktarını azaltabilir. devamı

sivrisinekler

arkadaşlar evde çok sivrisinek oluyo bebeğimi sokuyo sineklik taktırdım ama gene de giren giriyo eve şu vücuda sürülen spreyler varmış hiç kullanmadım... devamı

evrmumt benm eşimin memleketinde çık fazla çeltik olduğu için sinek çok var hatta sinek cenneti diyebilrim öyle limon fln hiç fayda edebilecek biyer değil.. defans markalı bitkisel karışımlı bi sprey önerdi eczacım.. bende aldım kullandım bizim heryerimiz sinek ısırıklarıyla doldu taştı ama oğlumda bitane bile yok :) çok işe yaradı gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.... kutusunun rengi de yeşil beyaz... Beğen Şikayet Et  

evrmumt bir de yarım limona karanfil tanelerini batırın bebeğinizin baş ucuna koyun geçenlerde haberlerde okumuştum sineklerin gelmesini engelliyormuş Beğen Şikayet Et  

srnz geçenlerde aynı soruyu bende sordum. bana gelen önerlerde arkadaşların dediklerinin dışında fesleğen de vardı. Doktorum bella b sinekler için koruyucu sprey önerdi ama sizin oğlunuz daha 1 aylık, sizde doktorunuza danışmadan kullanmayın. Raid gibi ürünleri odasında kullanabilirsiniz. Yatağının başına da cibinlik takabilirsiniz. Beğen Şikayet Et  

eşim ve ailem

merhaba. eşim ve ailem arasında kendimi büyük ve karanlık bir kuyuda gibi hissediyorum. eşim agresif biri olduğundan ailemin söylediği herhangi bir şe... devamı

Lezzetli ve yumuşak bir kek: Unsuz kek

Tüm malzemeler 1 gece öncesinden oda sıcaklığında bırakılır.Sos tenceresine alınan oda sıcaklığındaki tereyağı kısık ateşte karıştırılarak eritilir.Oc... devamı