Anneysen.com'da Neler Oluyor?

Çocuğun beyin gelişimini destekleyen 8 besin

Çocuğun sağlıklı ve doğru besinleri alması fiziksel gelişiminin yanı sıra beyin gelişimini de destekler. devamı

serum yapımı acilllll

3 aylık oğlum var burnu tıkalı serumu da bitti suan parada yok evde nasıl serum yapıp burnuna enjekte edebilirim bilen anneler nolur yardimci olun çok... devamı

eylul ela Ketilda suyu ksynat bebeği buharına tut kaynarken. Yada küçük tüp varsa onda. Çok yakin tutma yanar. Biraz uzak tutarsanız buhar burnunun açılmasına yardımcı olur. Beğen Şikayet Et  

derya77 Eczaneden 3 lira plastik yada 5 liraya cam Şişede serum fizyolojik alıp evde atmadiginiz eski serum fizyolojik plastik türlere şırınga ile doldurup 20 TL'lik o paketlere her seferinde para vermeden kullanabilirsiniz. Ben kızımın burnunu doğduktan sonra 4 ay doktor tavsiyesi ile bu şekilde açtım. Litrelik kullandim desem yeridir. Hala burnu sık tıkanir. Atmadiginiz pahalı paket küçük tüpleri ilk şIringada tüpü steril etmek için boşaltın. Sonra cam Şişeden yada plastik serum fizyolojik torbasından çekip kullanın. 3,5 aylık olduğu için daha hassas burnu açın . Doktorun bana anlattığı doğru acı çocuğu kanepeye yan yatır bir elin basının altında olsun uygulamayı bir burnuna yap burunu ac ağzındaki gargara gibi bir birikinti olur çıkartır. Boğazında da temizlik olur rahatlar. Çok geçmiş olsun. Umarım bu gece zor geçmez. Beğen Şikayet Et  

sev37 tuzlu su yapcan kaya tuzuyla ama burnuna damlat onların ıcındekıde tuzlu su cunku:) ben ogluma hep oyle yaptım yınede yapıom Beğen Şikayet Et  

bebeğim emmek istemiyor

12 aylık bir oğlum var. Emmeyi iki üç gündür azalttı ve simdi hiç almak istemiyor.Israrcı davranırsam aglıyor kendini kucağımdan atmaya çalışıyor. Pan... devamı

Toplam 3 yorum gösteriliyor

pasammm canım sütün azalmış gelmiyo olabilir belki ben bu sorunla karşılaşmıştım sonra sütümün az gelip kesildiğini öğrenmiştim Beğen Şikayet Et  

zahide07 cevabın için teşekkürler. sütümü sağdım ve yeterli olduğunu gördüm. Beğen Şikayet Et  

ssezben Benim oğlum ek gıdaya ilk geçtiğinde yaşamıştık, bu genellikle memede uyumayan, yani meme bağımlısı olmayan bebeklerde zaman zaman görülebiliyormuş. Benim taktikerim 1- uykudan uyanır uyanmaz emzirmek 2- öğünlerin Arasını açmak (4 saate, çünkü tam acıkmadan ek gıda yiyor ama Süt içmiyor )3- emzirme şeklimi değiştirdim, yatarak emziriyorum Beğen Şikayet Et  

eğitici bir oyun..

sevgili anneler,bebeklerimizle kaliteli zaman geçirirken aynı zamanda seçtiğimiz oyunun eğitici olmasına özen de gösteriyorsanız tam sizlik bir önerim... devamı

htcslmz 47 Guzelmis oglumla oynayabiliriz. Beğen (1) Şikayet Et  

gulayseren beğenmenize sevindim arkadaşlar..çerçeve içindeki resimler ve oyunun mantığı tamamen bize kalmış..ben bi müddet sonra resimleri değiştirip hayvanlar,renkler,şekiller ..vb. sırayla öğretmek istiyorum..hem bebekle yapınca bi aktivite gibi de oluyor..dün akşam oğlum yanımdaydı tabii o tüm malzemeleri karıştırıp dağıtmak istedi ama mama sandalyesine oturttum ve aşamaları ona anlattım,eline zararsız olan materyallerden verdim keyifli zaman geçirdik:) Beğen Şikayet Et  

ismican bnecede çok güzel çocuğun yaşına göre pencereler arttırılbilir Beğen Şikayet Et  

cigneme problemi

Mrb anneler 22 aylık bir oğlum var henüz tam anlamıyla cignemeyide bilmiyor reflüşu oldu için boğazına en ufak bişey takilsa bütün yediğini cikaryr be... devamı

kabizlik

Kizlar hamileligimin 8 haftasindan beri vitamin Haplari kullaniyorum tabi bunlar beni oyle bi kabiz yapiyorki hic bir erik hic bir kayisi ise yaramiyo... devamı

gulayseren duphalac ben de kullanmıştım,faydasını da görmüştüm..sen de sorup kullanabilirsin..geçmiş olsun Beğen Şikayet Et  

gulkara03 Belki denemissinizdir ama geceden bir kaseye sari kuru kayisilardan islatip sabah hergun ayni saatte yer(suyuyla birlikte)ustune ilik su icersrniz ,ayrica kuru erik kayisi elma kompostosu sekersiz olarak ara ogunlerde ,duzenli kuru incir tuketirseniz eger mumkunse saatli zengin icerikli posali urunlerle beslenme duzeni olusturursaniz yuruyus yaparsaniz biraz yemeklerde de bi tik zeytinyagini artirirsaniz cozum olabilir diye dusunuyorum ilaclar en son care olmali ben dogumdan once ve sonrasinda bunlari yaptim birkac hafta sonra duzen olusuyor Beğen Şikayet Et  

esraik bende eriktir incirdir yedigim zaman iyi gelirdi. Ama bu durum o dediginiz urunlerle duzelmiyor. Her yolu denedim. Bazen yapamadigim icin stress yapiyorum ozaman hic olmuyor. Beğen Şikayet Et  

Kuru Domatesli Patlıcanlı Fırın Makarna

Malzemeler:- 150 gr. deniz kabuğu makarna- 1 adet küçük boy patlıcan- 8 adet kuru domates- 1 adet iri boy domates- 200 ml. domates suyu- 50 gr. taze k... devamı

su içmiyor

merhabalar 7 aylik bir kizim var su içiremiyorum anne sütünden başka hic birsey kabul etmiyor farkli farkli biberonlar denedim ama malesef hiçbirini i... devamı

evrmumt benim oğlum biberonla içmiyor hiçbişeyi (süt hariç) herşeyi bardakta istiyor bardak görünce elimizde hemen atlıyor. bende suyu vs. bardakta içiriyorum Beğen Şikayet Et  

fatma25 önerileiniz icin cok tesekkur ederim hanimlar yavas yavas icmeye basladi insAllah gerisi gelir :) Beğen Şikayet Et  

Mrykerem Ben oğluma bardakla içirmeye alıştırdım biberonla asla içmiyor. Beğen Şikayet Et  

KAÇTA UYUTMALIYIM?

arkadaslar benım kızım 21 aylık.Sabah 10:00 - 10:30 uyanıyor.oglen tekrar 3 te uyuyup 5-6 gibi uyanıyor...sonra 11 gibi. uyutmaya çalışıyorum yok uyut... devamı

srnz Merhabalar, Uyku saatlerini değiştirebilirsiniz. Sabah 8'de uyanırsa, Öğle uykusuna 13.00'de yatıp 15.00-15.30 gibi uyanır gece uykusuna da en geç 9 da yatar. Kıyamıyoruz uyandırmaya ama 1 kere uyansa düzenini değiştirecektir. Böylelikle öğün saatleri de daha düzenli olacaktır. Beğen Şikayet Et  

tbsmr evet çok haklısın srnz. yarın sabahtan ıtıbaren baslıyorum :) Beğen Şikayet Et  

srnz Kolay gelsin;) Beğen Şikayet Et  

uyku eğitiminin 1.günü:)

arkadaşlar,6.ayda verdiğim uyku eğitimini diş çıkarma döneminde tepetaklak eden,sallanmadan uyumayan mız mız oğluma an itibariyle sıkıyönetim ilan edi... devamı

evrmumt cnm sen yanında mı yatıyorsun kendi kendine sen yanında olmadan mı uyuyor ben normalde sallamıyorum hiç geceleri emziriyorum bazen meme emerken uyuyor bazen de elimi tutarak uyuyor ama ben işteyken annem ayağında sallayarak uyutuyor. dün gece beşiğinde uyutmayı denedim olmadı Beğen Şikayet Et  

gulayseren nazlıcım,uyku arkadaşımız var neredeyse doğduğundan beri onunla uyuyor:)evrim yanında yatmıyorum yakınında oturyorum kol mesafesinde..sırtını sıvazlıyorum..ama tabii bi kaç gün içinde bu teması da kesicem..her geçen gün daha uzaklaşarak ve sonrasında odadan çıkarak kendi kendine uyumasını umuyorum..ayakta sallamanın böyle bi bağımlılık yaratan tarafı var ne yazık ki..benim de annem alıştırmıştı:( Beğen Şikayet Et  

gulayseren bu aradaa..gece uykusuna da an itibariyle geçti kuzum..ve bu kez bi farkla ağlamadı hiç:)20 dk da uyudu..olacak..olacak..umutluyum:) Beğen Şikayet Et  

ilaç kullanımı

    Merhabalar,Ben  hamileliğimin 24. haftasındayım.Hamile kalmadan önce Ciplarex 10 mg.yarısını alıyordum.Geçirdiğim panik ataktan dolayı.2 tanede ev... devamı

Süper Anne'den: Ispanaklı brokoli çorbası

Kış beslenmesinde tam bir vitamin deposu olarak ıspanaklı brokoli çorbasını deneyebilirsiniz.Malzemeler:1 adet küçük boy havuç,1 adet küçük boy patate... devamı

Toplam 1 yorum gösteriliyor

ceylan.o Gerçekten vitamin deposu teşekkürler yalnız zeytinyağınn uzun süre kavrulması önerilmiyor Beğen Şikayet Et  

saç yemesi

 herkese merhaba öncelikle 25 aylık ikizlerimden birinin  saç yeme huyu var nasıl vazgeçirelim bilgisi olan varmı ve neden kaynaklanır arkadaş şimdide... devamı

srnz Saç yeme genelde psikolojik bir durumdur. Bu konuyu ihmal etmeyin. Bir an önce psikiyatriden, onunda yönlendirmesi ile psikologlardan destek almanızı öneririm. Bu yaşta önlem alırsanız hastalığın ilerleme ihtimalini engellemiş olursunuz. Beğen Şikayet Et  

gulayseren ilk kez duydum ve çok şaşırdım..bence de profesyonel destek almalısınız,ciddi bi soruna benziyor.geçmiş olsun Beğen Şikayet Et  

Uyku egitimi

Besbucuk aylik kizim war ve her uykuya yattigimiz sorunlu aglayarak zorla sallayarak uyutuyorum aksam erken yattigi zamanda yarim saat kirk dk sonra k... devamı

htcslmz 47 Gunaydin yasadiginiz durumu genelde cogu anne yasiyor ki bende yasadim bi ara.bi uzmana bile danismistim.aksam gec yatsin sabah gec kalkar mantigi yanlis.bebeginizin aksam 20:00 -20:30 gibi uykuya yatirmalisiniz . Oglum 20 aylik olucak digdugundan beri hep oyle uyuttum .cok gazliydi uykuya hep direnirdi.zor oldu ama alisti.simdiden bi rutin olusturmazsaniz buyudukce dahada zor olucak daha cok direncek.bebekler cok uyanik kaldiklari icin uykuya direnirlermis .erken uyudugu icin erken kakmasi normal.sabah 1 saat ogkeden sonra 1 saatlik uykuya tekrar yatirin ama hep ayni saatlerde.zamanla oda alisacaktir.oglum simdi saati geldiginde uykusuda gelmis oluyo oyuncak ayisini alip yanima geliyo hadi nennennen anne diyo uyutuyorum hemen.ama zor oldu alismasi uykusuz geceler onun aglamalari sabir baska care yok .Allah yardimcin olsun. Beğen Şikayet Et  

tunacigdem Bende ayni sorunu yaşıyorum :( Beğen Şikayet Et  

zehra hira Alistirmaya calisiyorum ama bazen program sasiyor bebegi birakmak zorunda kaliyorum bu sefer ser basa oluyor hersey bugun mesela sabahtan beri iki saatlik uykula bu saate kadar ayaktaydi saat falan hersey duzensiz napicam bilmiyorumnise basliycqgim icin aksam erken yatmasi laxim ama detayli kimse sonuca ulasmamis sanirim adim adim yontem uygulayip sonuca ulasanlar yardim edin 😔 Beğen Şikayet Et  

coraspin kullanımı

merhaba. ben 13 haftalık bebegımı kalbının durması sonucu kaybettım. pıhtılasmayla ılgılı herhangı bır test yapılmadı genetıktede bısey cıkmadı..suan ... devamı

kahverengi akınıt

merhaba dış gebelik için iğne tedavisi gördüm paylaşmıştım sizin desteğiniz ve verdiğiniz cevaplarla çok daha rahat atlattım çok teşekkür ederim bir s... devamı

Beden Atölyesi'nde Okuma Zamanı!

Beden Atölyesi'nin Defne Ongun Müminoğlu ile ücretsiz okuma etkinliğinde dinleyecek, düşleyecek ve kendi eserinizi yaratacaksınız!...8 Mart Pazar 11.0... devamı

2-8 Mart haftası burç yorumları

Mart ayının ilk haftası olan bu haftada Güneş Balık burcunda ilerlerken, 4 Mart'ta Başak burcunda bir Dolunay gerçekleşecek. Öncelikle bu Dolunay... 2... devamı

hamilelikte polip

Arkadaslar 7 haftalik hamileyim ve doktorum rahimde polip oldugunu soyledi. 3 ay icerisinde düşük ihtimali olabilir dedi polip bebegin gelişimini enge... devamı

Toplam 2 yorum gösteriliyor

rainisland Bir dahaki doktor kontrolünde her şey daha da netleşecektir, o zamana kadar bu olumsuz ihtimali düşünerek kendini hiç strese sokma.. Olumlu düşünmeye çalış.. Beğen Şikayet Et  

nurum30 Cok tesekkur ederim umarim hersey yonuna girer Beğen Şikayet Et  

korunma

Hocam merhaba ben 2 ay önce doğum yaptım ve emziriyorum. Doğum kontrol ilaciyla korunabilir mıyız. devamı

Kardeş kıskançlığı hangi durumlarda psikolojik destek gerektirir?

Kardeş kıskançlığı doğal bir duygudur ancak bazı durumlarda çocuk kardeş kıskançlığı duygusu ile başa çıkamaz ve psikolojik desteğe ihtiyaç duyar. devamı

Çocuklar da depresyona girer!

Depresyon sadece yetişkinlerde değil, çocuklarda ve hatta bebeklerde bile görülebilir. devamı

Toplam 1 yorum gösteriliyor

Arzuv Merhabalar, benim kızım şu anda 3 yaşında. 9 aylık da bir oğlum var. Çalışan bir annneyim. Kızım son zamanlarda yukarıda belirtilen hemen hemen tüm belirtileri göstermeye başladı. Geceleri ve hatta artık gündüzleri de göz göre göre çişini yapıyor. Yaklaşık 6 aydır kreşe gidiyor ve öğretmenleri hiç böyle sorunlar yaşamadığını söylüyorlar. Genelde dışarıda uyumlu bir çocuktur zaten. Fakat eve girdiğimiz anda başlıyor huysuzlanmaya. Ağlamalar, inatlaşmalar, sürekli bir şeyler (abur cubur...) istemeler... Ayrıca söylediğimiz hiçbir şeyi de yapmıyor. Ancak tehdit edersek (sen bunu yapmazsan ben de sana şunu vermem... gibi) o zaman yapıyor. Acaba çocuğum depresyonda mı? Ne yapmam gerekiyor? Babasıyla olan ilişkimizde bir sorun yok. Tabiki ufak tefek pürüzler oluyor ama bunları asla çocuklarımızın önünde çözümlemeye çalışmıyoruz. Çocuklarımızı sevgi ve anlayış ortamında yetiştirmeye çalışıyoruz. Fakat bu tepkiler beni endişelendiriyor. Ne yapmalıyız? Beğen Şikayet Et  

ayrılık:)))

Meleğim minik prensesim ayrılalı 15 saat oldu. Daha önümüzde 6 saatimiz var. Seni o kadar çok özledim ki; kökünü gulusunu bakışını o minik ellerini. E... devamı

pasammm :) demi annem mesela hep derdi anne olunca anlarsin falan filan amann anne derdim kilise laf bunlar derdim ama cok dogruymus simdi anliyorum onu ve dahada baglandim ona annelik bambaska ya isteyen herkes tadar insallah Beğen Şikayet Et  

sevgu Eylul ela isin cok zor ben bi dakika olmasa yanimda duramiyorum Allah sabir versin Beğen Şikayet Et  

eylul ela Amin canım tesekkur ederim Beğen Şikayet Et  

Siz de tekno stres yaşıyor musunuz?

Çalışma saatlerinin uzaması, artan sayıdaki mailleri cevaplama zorunluluğu ve giderek artan teknolojiye ayak uydurma mecburiyeti çalışanları tekno strese sokuyor. devamı

Konuşma yaşı çocuktan çocuğa değişir

Konuşma yaşı çocuktan çocuğa farklılık gösterebilir. Çocuklarda konuşmanın gelişimi için ailenin de tutumu önemlidir. Çocuktan konuşmasını istemek değil, çocuğu konuşmaya teşvik etmek, konuşmayı eğlenceli hale getirmek önemlidir. devamı

Anne babanın bilinçli beslenmesi çocuklarda fast food tüketimini engelliyor

Bilinçli beslenme, sağlıklı ve dengeli bir beslenmenin sürdürülebilmesi için oldukça önemlidir. Çocuklarda fast food tüketimini engellemek için ise anne babaların çocuklarının bebeklik döneminden itibaren önce kendilerinin bilinçli beslenmesi gerekmektedir. devamı

Asya ve Avrupa'nın boğuştuğu grip salgınına karşı siz de önleminizi alın!

4 milyondan fazla insanı etkileyen, hızla yayılan ve mevsimsel grip özelliği taşıyan grip salgınının Türkiye’ye gelmesinden endişe ediliyor. devamı

Toplam 1 yorum gösteriliyor

ceylan.o evet çok korkuyorum ama korkunun ecele faydası yok :(( soluduğumuz havadan bile geçebilir :(((( Beğen Şikayet Et  

Nestlé iyi büyüsün iyi yaşasın içerik platformu ile yayında!

25 Şubat Çarşamba günü, İstanbul Koşuyolu EKS Mutfak’ta, Nestle iyibuyusuniyiyasasin.com plafformu için bir blogger daveti gerçekleştirdik.Temelleri b... devamı

Bebeklerde işaret dili

 BEBEK İŞARET DİLİ NEDİR?                Bebek İşaret Dili kısaca konuşma öncesi dönemde sizin ve bebeğinizin arasındaki sözlü iletişimi güçlendirmek ... devamı

mrsselin Kan alma derken ? Postlar karıştı galiba.. Biz ataşehirde bir merkez bulduk.. Yarın başlıyoruz :) Beğen Şikayet Et  

ceylan.o ay çok fena karışmış burası :)) Beğen Şikayet Et  

mrsselin Evet :/ yorumlar yanlış yerde :)) Beğen Şikayet Et  

soğuk algınlığı geniz tıkanıklığı hk.

herkese merhabalar. 7 yaşında bir kızım var . mevsşm geçişlerinde özellikle kış aylarında sık sık geniz tıkanıklığı yaşar ve gece zor nefes alır uyurk... devamı

srnz Bu arada soğanın şöyle bir faydası da var. Özellikle bebek mobilyalarında ilk alındığında yoğun bir koku olur ya odaya su içerisine soğan koyunca kokuyu alıyor. :) Beğen Şikayet Et  

nerc cok tesekkurler 8 yasindaki oglumun bagdemcik sorunu var ve sik sik antibiotik kullaniyoruz bu gece deniyecegim umarim faydasi olur ... Beğen Şikayet Et  

rainisland Çok güzel bir bilgi, daha önce hiç duymamıştım. Çoğumuzun kış aylarında ortak sorunu sanırım.. Ben kalorifer peteklerine su koyuyorum ve içine az miktarda buğuseptil damlatıyorum, peteklerin üzerine ıslak havlu koyuyorum ve kısa sürelerle çocukların odasında buhar makinesi çalıştırıyorum.. Beğen Şikayet Et  

İstanbul Oyuncak Müzesi Mart etkinliklerine siz de katılın!

Faber-Castell ile Yetenekli Eller Atölye ÇalışmasıFaber-Castell’in katkıları ile gerçekleşen yaratıcılık atölyelerinde bu ay annelerimizin, babalarımı... devamı

Çek-yat

Çek-Yat evlilik düşmanıUzmanlar, çiftlerin ne olursa olsun yataklarını ayırmamasını ve çocukların kendi odasında yatmasını tavsiye ederek, salondaki ç... devamı

Ipad bağımlılığı

"Küçük yaşta bir çocuğu oyalamak için iPad kullanmak çocuğun davranışlarını kontrol yetisinin gelişmesini engelleyebilir."Boston Üniversitesi Tıp Fakü... devamı

mrsselin oyalamanın yanlış olduğunu düşünüyorum. yani eline verilişp anne işe güce dalması çok yanlış.. ama bir yandan da düşünüyorum.. bu çocuklar teknoloji dünyasına doğdular. yani onlara bizim için buzdolabı ya da çamaşır makinesi ne kadar normalse onlara da bu cihazlar normal aslında.. radyasyon ve zararlı ışınlar tabiiki de çok tehlikeli ve zararlı.. üst komşunun wi-fi yını kapatamıyoruz ama :( fakat 1 yaşından sonra, ebeveyn kontrolünde ve yaş grubuna uygun aplikasyonları maksimum 30 dk kullanmasında bana göre sakınca yok gibi .. şöyle ki , hiç tvyi açık görmeyen bir yeğenim var 1.5 yaşında.. şimdi telefon veya tv gördüğünde çocuk kitleniyor.. gözleri büyüyüor.. büyüleniyır, bir salyası akmadığı kalıyor:) sakınmanın bu kadarı da fazla diye düşünüyorum yani.. kontrol dahilinde ve yaş grubuna uygun olarak belli süre kullanmalı çocuklar bana göre, özetle :) Beğen Şikayet Et  

nerc Benim oglum 8 yasinda ve biz evde haftanin 5 gunu televizyon dahi kullanmiyoruz bizde televizyon cuma gece ve cumartesi gununun belirli saatleri aciliyor tableti var evet her cocukta var almama ihtimali miz imkan dahilinde degil ordada bi kac oyun oynamayi seviyor okuldan dondugunde her gun yarim saat gibi bi sure tabletiyle oynuyor yalniz bazi insanlar cocuklarini bu konuda cok ozgur birakiyolar ve bunu hic dogru bulmuyorum mesela yazin tatile gidiyoruz otelde bile cocuklar oynayip kosusturacaklarina anneleri ellerine bi ipad veriyor butun gun onunla oynuyolar bir hafta kaldigimiz otelde bi suru cocuk olmasina ragmen kosup saklanbac oynayabilecegi arkadas bulamadik diyebilirim.keske bizim cocuklarimiz da bizim kadar sansli olsalardi... Beğen Şikayet Et  

yahiloya tamamen anne babayla alakalı bence. anne baba nasılsa çocukta onu model olarak alıyor. bizlere bağlı yani. üzgünüm ama böyle. maalesef. çocuk nekadar az görürse bu tür şeyleri okadar geç alışıyor bu tür şeylere. televizyonda sınırlı olmalı bence . ama abartmamak gerekiyor. herşeyin fazlasıda zarar azıda zarar. dengeyi bulmayı zamanla öğreniyoruz.birazda çocuğu nasıl yetiştirdiğinize bağlı . ağaç yaşken eğilir hesabı yani. çocuğun yapısıylada alakalı tabiki. Beğen Şikayet Et  

Çocuklarda ses kısıklığı nedenleri ve tedavi yöntemleri

Gelişme çağındaki çocukların birçoğunda görülen ses kısıklığı genellikle sesin kötü kullanılması sonucunda gelişiyor ve ses tellerinde nodül, polip ve kist gibi lezyonların oluşmasına sebep olabiliyor. devamı

23 Şubat-1 Mart haftası burç yorumları

Bu hafta, Mars'ın 20 Şubat'ta başlayan Koç burcundaki güçlü transiti devam ederken yöneticiniz Venüs de ona eşlik ediyor. Ayrıca Güneş de tüm parlaklı... devamı

bebeğimde sarılık hastalığı vardı düşmesine rağmen tamamen geçmedi yardım lütfen:((

uyku düzenide yok gece hiç uyumuyor .  devamı

uyuturken sürekli ağlıyor

kızım 3.5 aylık nezaman uyutmaya kalksan huy haline getirdi ayaklarımda sallıyorum sürekli ağlıyarak uyuyor illa ağlamadan uyumuyor bundan vazgeçirmek... devamı

mkadriye bugun sürekli yatağına yatırdım oynaoyna ninni söyleyerek hiç sarmadan yatırdım ilk defa ağlamadan belki böyle uyumak istiyor birazda böyle denicem fakat başka bir yere gittiğimde mecburen ayaklarda sallıcam evde de sallıyorum uyuduğu zaman 1 saat sonra kalkıyor ben tekrar ayaklarıma alıp uyutup tekrar yatırıyorum öylede 1 saate yakın uyuyo uykuyla aramız yok hiç sevmiyor saatlerce uyutma uyumuyor inş alıcaşak böyle böyle Beğen Şikayet Et  

eylul ela Bence geçici bi durum. Çünkü benim kızım şuan 9 aylık ve denemediğim yöntem kalmadı. Doğduğundan beri önce ayakta salladik. Daha sonra kolik oldu battaniye de sallayarak uyuyordu sadece. Baktık olmuyor bebek hamagi aldık. Sonra ona da alıştı. Dışarı çıktığımızda uyutamadim illaki Hamak istiyordu. Sonra kucagimda bana sarılarak uyumaya başladı iyiydi ama kendini çok sıktığı için ter içinde kalıyordu. Simdi yanina yatarak uyutmaya çalışıyorum biraz huysuzluk ediyor ama sonunda uyuyo. Yani merak etme daha çok huy değiştirir özellikle hastalanınca çok huy degistiriyolar. Şimdiden ALlah kolaylık versin. Beğen Şikayet Et  

mkadriye bir gün bir gününü tutmuyor dün uyudu bugun yine aynı :) zaman geçti değişecek Beğen Şikayet Et  

çocuğumla neler yapabilirim

Annelerimiz,çalışan bir anne olarak çocuğuma yaralı olamadığımı düşünüyorum .oğlum 27 aylık eve gittiğimde onunla kaliteli vakit geçirmek istiyorum. N... devamı

pembeanne Merhaba, bardabas.com'a göz atmanızı öneririm. Beğen Şikayet Et  

pembeanne Ana okulu öğretmenlerine de yönelik bir site. kagitvs.com da güzel Beğen Şikayet Et  

sunwater1980 Ceylan hanım hangi siteler var benimle paylaşırmısınız Pembe anne barbadas 3 yaş üstü diye biliyorum bana cvp verdiğiniz için teşekkür ederim hepinize çok yalnız hissediyorum kendimi ne yapıcağımı beceremiyorum.Didemiadaha bizimki resim çizemiyor parmak boyası yapıyoruz. Beğen Şikayet Et  

Emzirme dönemi ilaç kullanımı

merhaba Mustafa beyDoğum sonrası gynomax isimli ilaç kullanmam gerekti ancak ilacın içeriğinde emziren annelerin kullanmaması süt e geçtiği belirtilme... devamı

sorun ne

hanimlar soru paylasim yapiyorum ama paylasimim gözükmüyooo neden bilen var mi ? ben anlamadim ??? :/ devamı

aşı

Merhaba doktor bey kizima cuma aşı vurdurduq. Cumadan ihtibaren bugüne kadar ateşi oluyo ateş olmadıkda elleri burnu soyuyor buz gibi ne yapsam devamı

ishal

Merhaba Mustafa bey,oğlum 5 gündür ishal. doktora götürdük birşeyi yok geçer dedi ama zinco diye bir şurup verdi bu şurubun ishale bir faydası olacak ... devamı

süt sagma saklama

mrb benim bir sorum olcakti benim 5.aylik bir kizim var ve suan hasta az emiyo ve bazen sütüm cok oldugunda sagip dolapa koyuyorum ve aksam veriyoru... devamı

allerjik astım ile akut bronşolit

Oğlum 7. ayının sonunda akut bronşolit tanısı ile bir hafta hastanede yattı tedavi gördü aradan 10 gün geçti tekrar rahatsızlandı acilen en yakındakın... devamı

Anne tiplemeleri/ blog yazarı Tanla'nın yazısı

Blog yazarı anneler: Benim de dahil olduğum şenlikli grup! Düşünüyorum da ne kadar çok değişik tipleme var içimizde. Eh, bir oturup yazayım dedim. Siz... devamı

Toplam 2 yorum gösteriliyor

esradananne Ceylan ellerine sağlık ) Çok tatlı bir yazı olmuş:) Ben de tam kendimi bilemedim hangisiyim acaba? Biraz sosyal anne biraz naif, oldukça harbi ve az biraz da dengeli anneyim galiba! :) Beğen Şikayet Et  

ceylan.o Esracm bu aslında blog yazarı Tanlanın yazısı...fakat çok hoşuma gittiği için paylaşmak istedim..bu sitede de çok çeşitli anne tipi var belki kendimizden birşeyler buluruz içinde diye. sonuç ne olursa olsun hepimiz anneyiz ve hani bir söz varya, ben bu hayatta en çok anne olmayı sevdim ;)) Beğen Şikayet Et  

domates kumpiri (kırmızı toplar)

havucu ve patatesi haşlayın. minik küpler halinde doğrayın. salatalıkların kabuklarını soyun ve küp küp doğrayın. yoğurdun içine hepsini ekleyin ek ol... devamı

Toplam 3 yorum gösteriliyor

Mutlu Daha önce hiç tatmamıştım. Çok pratik görünüyor. Görüntü de güzel. Deneyeceğim. Teşekkürler:) Beğen Şikayet Et  

ceylan.o selam mutlu evet pratik bir yemek ebru şallının tarifiymiş.... Beğen Şikayet Et  

mrsselin hmm oldukça lezzetli gibi :) yakında mevlüt yapmayı planlıyoruz, güzel bir aperatif olabilir :) Beğen Şikayet Et  

bebegimde akinti

Hocam bebegimin vajinasindan beyaz akinti geliyor neden acaba bide 4 ayliklar kac saat uyumalilar yani ayakta fazla durmuyorlar emdikleri gibi hemen y... devamı

Bulgurcu Teyze Nursen Doğan'dan: Kış sebzeleri ile pratik çorbalar

Havaların çok soğuk olduğu bu günlerde sıcak çorbalar sofraların olmazsa olmazları. Sıcak çorbalar ise kış sebzeleri ile oldukça lezzetli ve sağlıklı.... devamı

kizimin corbasi

Bir tatil kaşifi tereyagini erittikten sonra sebze ve tahillar eklenir. 20 dk kisik ateşte pişirilir. Ardından irmik ilave edilip bi kaç dk daha kayna... devamı

Toplam 3 yorum gösteriliyor

Didemia Ilaveten su eklemiyormusun canim Beğen Şikayet Et  

eylul ela Tabiki de ekliyorum içme suyu üzerine gelecek kadar:) Beğen Şikayet Et  

srnz Bir öneride bulunmak istiyorum. Tereyağını eritip kavurmayın, yağ yandığı için zararlı hale dönüşür. Z.yağını ocağı kapattıktan sonra zaten koyuyorsunuz ki bu çok güzel. Birde kabak mevsim sebzesi olmadığı için yerine ıspanak, pazı ve bal kabağı da hem lezzet katabilir hem de besin değerini artırır. :) Afiyet olsun hepsine:) Beğen Şikayet Et  

Sizin Çocuğunuz Hangi Zekaya Sahip?

Zeka Türleri ve Özellikleri Nelerdir?Zeka tipleri ortaya atılmadan önce insanların zeki olup olmadığı matematik, geometri ve mantık sorulardan olan IQ... devamı

napmalıyım

Arkadaşlar kaynanm oglunun kendilerine karşı soguk davranmasını beni sebep biliyo napmalıyım eşime bu durumdan bahsetmelimiyim?ck kararsızım devamı

bikom Bol bol sabir çek dua et uyma o kaynana İnanki seni yıldırmak için yapiyo ayırmak için ugrasiyo sizi sakin uyma gül geç hatta o konuşsunlar sen gül geç sinirlendigini hic belli etme senin sinirlendigini hissettiğinde inadına yapar gül sen o nederse kahkaha fln at yani Beğen Şikayet Et  

busrakzn Dogru söylüyonuz ama bilmiym evime geliyo bi tartışma yapsak hmn etegindeki taşları döküyo sn şöylesin bölesin diye bilmiyom ya herkez kocasına ankatır bnde anttim olanları fln kıskanıyo resmn sanki Beğen Şikayet Et  

busrakzn Kaynamla bi komşuları uzun zamndır beraber birbirlerine giidp gelirlerdi bzm evlenmemize onlar vesile olmuştu bn eşimle başlarda ck sorun yaşadık annemlere göndermiyodu bi kaç kere evden kovdu faln o vesile oln aile annemlerden bunları duyunca şerefsiz demişler eşime bnde bunu bol bulunup eşime söyledim eşim onlara düşman oldu gidip gelmiyo artk faln bundan dolayı eişimi herkeze küstürmüşüm görümcelerimle fln şimdi çk iyiyz allaha şkür... Beğen Şikayet Et  

Minik prensim

Eşim ve ben çocukları çok seviyoruz ve evlendiğimizde çocuk planını fazla ertelememeyi düşünüyorduk...Ozamanlar hayal kurarken hep bir oğlum olacağı a... devamı

eylul ela Maşallah çok tatli:)Allah anali babali saglikli sihhatli büyütsün inşallah. Anneligi isteyen herkese tattirsin. Beğen Şikayet Et  

Mrykerem Allah analı, babalı büyütsün inşallah ☺ Beğen Şikayet Et  

Elif_Geckin Teşekkür ederim ... Allah herkese nasip etsin Beğen Şikayet Et  

kuzum, sarı prensesimin gelisi

ben evleneli 4 yil oldu 1 yil cocuk istemedik sonra ardan 5 ay gecti ben hamile oldugum suphesiyle test aldim eczaneden yaptim cizgilerden biri silik ... devamı

Toplam 1 yorum gösteriliyor

Elif_Geckin allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin... Beğen Şikayet Et  

kuzum, sarı prensesimin gelisi

Ben evleneli 4 yil oldu 1 yil cocuk istemedik sonra ardan 5 ay gecti ben hamile oldugum suphesiyle test aldim eczaneden yaptim cizgilerden biri silik ... devamı

mahoms Cok tesekkur ederim cumlemiz indallah Beğen Şikayet Et  

pasammm Canim Rabbim gule gule buyutmeyi anali babali buyutmeyi nasip etsin Beğen Şikayet Et  

mahoms Cokk sagol cnm senin yavrunuda allah bagislasin Beğen Şikayet Et  

ACUKA

Malzemeler:- 3 yemek kaşığı biber salçası- 1 yemek kaşığı domates salçası- yarım su bardağı ceviz- yarım su bardağı ekmek içi veya galeta unu- yarım ç... devamı

Didemia Evet evet biz pizzada cok seviyoruzz :) ama hazir degil evde kendi yaptigimiz :) deneyin kahvaltida iyi gidiyor en azindan bir alternatif :) Beğen Şikayet Et  

snowdrop35 Damak tadımız uyuyo desene..Pizzayı biz de seviyoruz hatta bi kere evde yapmayı denedim ama çok hoşuma gitmedi:)..Sizi sürekli yaptığınız bi tarifiniz varsa alabilirim sonuçta deneyen birinden tarif almak daha güzel sonuçlar verir bence :) Beğen Şikayet Et  

Anneysen blog yazarı Pratik bir pizza yapayım derseniz bu tarifime bir göz atın derim; http://limonlukek.blogspot.com.tr/2013/09/pratik-lavas-pizza.html :) Beğen Şikayet Et  

başardım sonunda

Arkadaşlar daha öncede konuşmuştuk ogluma uyku egitimi hakkında 1 haftaya yakın oglum kendi yatarak uyuyo ck mutluyum paylaşmak istedim biraz yanında... devamı

busrakzn Canım benimki büyük 21 aylkti BN onun yanina yatiyorum hic konuşuyorum oda biraz yatakta dönüyor sonra uyuyo tabi BN sürekli yapmıyorum bi zaman sonra kalkiyorum inş yapabilirsin cnm Beğen Şikayet Et  

yahiloya benim kızım 7 yaşında hala benimle uyuyor çok nadir yatağında yattığı . ama çok problem etmiyorum. açıkçası. çocuk annenin yanında kendini güvende hissediyor bence . tam dersi bence. Beğen Şikayet Et  

busrakzn 10 yasına gelincedemi beraber yatıcaksın bn beraber yatmaya karsıyım herkrzin kendi gorusu Beğen Şikayet Et  

Uyku arkadaşının abc'si

Ebeveyn yardımı olmadan, kendi başına uykuya dalmak bir bebek için kolay değildir ve çocuğa uyku eğitimi vermek, ebeveyn için de zahmetli ve bol sabır... devamı

Mrykerem Bu kitabı nerede bulabilirim ben denemek istiyorum faydasını görürüm belki.? Beğen Şikayet Et  

Mutlu İnternetten alabilirsin, idefix, d&r'da satiliyor. Beğen Şikayet Et  

sevimsizs Benim bebisimde kendi kendine uyuyabilecek mi acaba bir saatten fazla uyutmaya calisiyorum. Beğen Şikayet Et  

1 Yaş Bebek Beslenmesi

Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı, Uzm. Dr. Dicle İnanç, 1 Yaş Bebek Beslenmesi hakkında bilgi verdi. devamı

9 Aylık Bebek Beslenmesi

Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı, Uzm. Dr. Dicle İnanç,9 Aylık Bebek Beslenmesi hakkında bilgi verdi. devamı

8 Aylık Bebek Beslenmesi

Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı, Uzm. Dr. Dicle İnanç, 8 Aylık Bebek Beslenmesi hakkında bilgi verdi. devamı

7 Aylık Bebek Beslenmesi

Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı, Uzm. Dr. Dicle İnanç, 7 Aylık Bebek Beslenmesi hakkında bilgi verdi. devamı

6 aylık Bebek Beslenmesi

Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı, Uzm. Dr. Dicle İnanç, 6 Aylık Bebek Beslenmesi hakkında bilgi verdi. devamı

flotty loves ile horozlu yumurtalar market raflarında

Organik yumurta ve tavuk pazarının güçlü markası flotty, yeni ürünü flotty loves ile ürün gamına horozlu organik yumurtayı da ekledi.Green Ranch, Besi... devamı

16-22 Şubat haftası burç yorumları

Bu hafta 19 Şubat'ta hem Güneş Balık burcuna geçiş hazırlığı yapacak hem de Kova burcunun son derecesinde bir yeni ay oluşacak. 20 Şubat'ta ise Mars, ... devamı

melegimin hikayesi:)

Anne olmak: gerçekten çok zormus. Evlendigimizden beri eşim çok istiyordu bebeğimizin olmasini ama ben korkuyordum. Evlendikten bir yil sonra biranda ... devamı

eylul ela Tesekkur ederim;) Beğen Şikayet Et  

sevimsizs Anowww maşallah pek tatli:) Rabbim uzun ömürler versin Beğen Şikayet Et  

eylul ela Amin inşallah.. Beğen Şikayet Et  

anne olmak

Ben anne olmasaydım eğer  Topuksuz ayakkabılarla da şık olunabileceğini bilmeyecektim. Hamileliğim esnasında 80'li kilolara ... devamı

nerc tebrikler... Beğen Şikayet Et  

yahiloya gerçekten çok anlamlı annelik bambaşka bir duygu Beğen Şikayet Et  

hazelo çok güzel yazmışsınız:)) Beğen Şikayet Et  

Teknik

Site yüklenirken teknik problemler yaşıyorum ve yükleyemiyor.  başka hiçbir sitede yaşamıyorum  devamı

mutluluk bu olsa gerek...

Evlendikten sonra hep istedim ama 1.5sene olmadi cocugum sanirim kafama cok takiyodum olmayacakmi diye stresten olmuyodu galiba mart ayinda hamile kal... devamı

derya.zynp Saadetcim bn okumuşum dogum hıkaye nı eet gercekten bnzıo cnm hikâyemiz Allah yavrularmızı bıze bağışlasın çok şükür Beğen Şikayet Et  

sevimsizs Amin canim cumlemizinkini ins.:) Beğen Şikayet Et  

derya.zynp Amin cnm inş Beğen Şikayet Et  

Bilen insan ile öğrenen insan

Doğan Cüceloğlu ne güzel demiş; Bilen insan kapalıdır, o konuşmayı, nasihat etmeyi sever, bildiğine göre olayları değerlendirir ve yargılar. Öğrenen i... devamı

Tarhanalı buğday çorbası

Buğdayı bir gece önceden 1 su bard su koyup ıslayın.  Sabah üzerine 2 su bard soğuk su ekleyip orta ateşte yarım saat kadar pişir. Tarhana da bir kase... devamı

joleli tatli
Yeniden hamile kaliniyo

Bayanlar merhaba bugün cok güzel bir sey oldu paylaşmak iatedim sizlerle yakinbir arkadasim ilk bebeğini dogumda kaybettiibebegin hazirligini birlikte... devamı

Mrykerem Allah analı, babalı büyütsün inşallah Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın. Beğen Şikayet Et  

Yigitali Amin arkadaşlar Beğen Şikayet Et  

meleklerimm Buyuk oglumla ayni anda dogum yapcam kadin vardi doguma 3 hafta kala kaybetti erkekti supriz bebekmis hemen ikinciye kaldi oda oda supriz simdi 2 yasinda erkek cok zor kadin zayifladi hayata kustubkolay deil Beğen Şikayet Et  

bebegimden daha onemli degil

Evimde misafir odası yok. Evin her yerinde ailemle birlikte yaşıyoruz. Misafir için ayırdığım yemek takımlarım, çatal kaşık takımlarım da yok. En iy... devamı

egitim2 ah keşke inanınkı çalişiyorum akşam eve gıtmek ıstemıyorum yıne iş yapcam dye gece yarılarına kadar onlar uyuyolar ben hala çamasır bulasık makıneyı bosaltım yatım camasırları yerleştırm yatım dıyıp duruyorum:( Beğen Şikayet Et  

gulayseren ileride çok üzülürsün bence kendini bu kadar yıprattığın için..ben aşırı titiz bi annenin kızıyım,bazen anneme kızıyorum temizlik yerine bizimle daha çok vakit geçirseydin diye ki o da pişman..şimdi annemin evi tertemiz biz büyüdük,okuduk ve evlendik..ama annem temiz evinde babamla bizi ve çocukluğumuzu özlüyor:) Beğen Şikayet Et  

mahoms Cnm rutin temizliğini yp tabiki bizde yapioruz ama siki yonetime gerek yok orasi evimiz en rahat etmemiz gerek yer dokulecekte sacilacakta bir sabunlu beze bir supurmeye bakar azcik relaks olacaksin yoksa cabuk yaslanirsin kimsede sana cok titizdin die madalya takmaz Beğen Şikayet Et  

joleli tatli

İlk once joleyi hazrliyorz.3su b su ya 1tane nazo atiyorz ve 2yemek k. Nisasta ekleyip ocakta goz goz ollana dek pisiriyorz. Kek kalibimizi islatyoruz... devamı

busrakzn Bn bu tatlıyı yaptm ama muhallebisi cok donmuyo nasıl sevis yapıcm anlamadım Beğen Şikayet Et  

nurmuhammed Canm muhallebinn nisastasini az katmış olabikirsin. Buzdolabında da yeteri kadar beklet zaten kalıp gibi çıkıyor Beğen Şikayet Et  

busrakzn 4 yemk kaşıgı koydum tutmadı artk bidaki sefere Beğen Şikayet Et  

yürüteçler hakkında

enden düşme, hızla ilerleme ile tehlikeli yerlere çarpabilir. Yürüteçteki bebekler daha yüksek yerlere erişebilir. Böylece masa örtüsünü çekerek masa ... devamı

moderator Anne cevaplarına verilen küçümseyici tarzdaki tepkilerin verilmemesi konusunda sizleri bir kez daha uyarmak isterim. Kişisel mesajlarınızı da lütfen kontrol ediniz. Beğen Şikayet Et  

Mrykerem O cevap biraz zor gelir :-D Beğen Şikayet Et  

bikom 😁😁😁😁😁😁 Beğen Şikayet Et  

Oda nemlendiricileri hakkında okuduğum bir haberi sizinle paylaşmak istedim...

Oda nemlendiricisindeki tehlike!Oda nemlendiricileri neredeyse herkesin evine girmeye başladı. Peki bu nemlendiriciler ne kadar güvenli?Kapalı alandak... devamı

evrmumt evet bende alıcaktım ama doktorum zararlı olduğunu söyledi.onun yerine evi 2-3 dk havalandırsanız bile yeter dedi... bu yazıyı okuyunca sizlerle de paylaşmak istedim... Beğen Şikayet Et  

ata0811 teşekkürler. biz de evimize aldık çocuk doktoruna sorduk. işe yaramıyor onlar dedi. Beğen Şikayet Et  

evrmumt rica ederim Beğen Şikayet Et  

düşük sonrası hamile kalmak

Merhaba Esra Hanım, ben geçen hafta 16+4 haftalık erkek bebeğimi spontan düşük nedeniyle kaybettim. yeniden ne zaman hamile kalabilirim? bunu hızlandı... devamı

Lina nın yarı kırkı :)

merhaba bebeğimizin yarı kırkını çıkardık:) sofya da dogum yaptım oturdugumuz yerde pek tanıdıgımız yok yakınızımıda bır aıle var tanıdıgımız ve bır s... devamı

acemianne82 bende yapabildiklerimi yaptım ama akika kurbanı kesemedik üzerimde onun yükü var Beğen Şikayet Et  

Hopecum cok guzelmis Beğen Şikayet Et  

tubaavci kurbanda kesıcez ler inşallah aslında adetlere çok düşkün degılımdır ama guzel seyler bende bebegım olunca haberım oldu degısık bı gun yasadık 40ındada Türkiye ye gidicez orda çıkarmış olucaz inşallah Beğen Şikayet Et  

Bir evladım olsun

Bir çocuğum olsun.. Parfüm niyetine süt kokusu sinsin üzerime.. Uykusuz kalmaktan göz altlarım çöksede gaz sancıLarını gördükçe içim acısada kusmu... devamı

berkeren35 allah herkese annelik duygusunu yaşatsın inşallah. Beğen Şikayet Et  

esrasel çok güzel anlatmışsınız. Rabbim bu duyguları anne olmak isteyen herkese tattırsın. İnşalh Rabbim nasip eder. Beğen Şikayet Et  

ysmylmz Güzel Allah'ım çocuk hasretiyle yakmasın kimseyi düşmanımın başına bile vermesin tez zamanda kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim Amin. Beğen Şikayet Et  

2 YILDA 2 DOĞUM

tam iki yıl önce yazmışım ilk doğum hikayemi kısa ve öz olmuş çünkü o kadar ağrım sızım sancım vardı ki o satırları zor yazdığımı hatırlıyorum.akabind... devamı

Mrykerem Allah sabır versin. Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın. Beğen Şikayet Et  

bikom :(((( çok geçmiş olsun çok üzüldüm peki bebegin durumu nasil Beğen Şikayet Et  

eylul ela Allah sifasini versin inşallah bebeğinin. Çok üzüldüm anlattiklaarina gözlerim doldu. Allah kimseye yasatmasin sanada güç versin. Dualarim seninle inşallah cocuklarinla saglikla sibhatle mutlulukla yasarsin. Beğen Şikayet Et  

Kuru meyve püresi

Tüm kuru meyveler 2 çay bard. Ilık su dökülüp kaynaması beklenir. Su kaynayınca içine 1 çorb. Kaşığı irmik eklenir. İrmikler pişince altı kapanır ve ü... devamı

Kim West Methodu

Uyku Meleği Koçu Seride Samurkaş,Kim West Methodu konusunda bilgi verdi. devamı

Gece Emzirmeleri ve Uyanma

Uyku Meleği Koçu Seride Samurkaş, Gece Emzirmeleri ve Uyanma konusunda bilgi verdi. devamı

Toplam 1 yorum gösteriliyor

mervebahar Seride HN bebegimii emzirerek uyutuyorm Dediginiz gibi 2 gun sabirlafarkli methodu denicem Faktat gece aciktiginda direk emzirerek uyuyacak yine emerk uyumaya alismazmi nasil bi yol izleyeyim. Beğen Şikayet Et  

Acıktığı için Uyanma

Uyku Meleği Koçu Seride Samurkaş, Bebeğin Acıktığı için Uyanması konusunda bilgi verdi. devamı

haşhaşlı revani

Şerbeti için;1 su bardağı şeker1,5 su bardağı suÜzeri için;1 paket krem şanti1 çay bardağı süt                                                        ... devamı

İdeal Uyku Eğitimi Methodu

Uyku Meleği Koçu Seride Samurkaş, İdeal Uyku Eğitimi Methodu konusunda bilgi verdi. devamı

BİTANECİK KIZIM ZEYNEP

Kızlar sonunda bende dogum hikayemı sizlerle paylaşıyorum..Ben ilk ewlendıgım zamanlar çok bebegım olsun ıstıyodum..Fakat eşim istemedı sonra 2014 mar... devamı

derya.zynp Nıloşum en iisi normal doğum ya iiki Sezeryan olmamışız bebk kokusu çok guzel kızlar ya Beğen Şikayet Et  

Mercey003 Suni sanci bir ölüm gibi ama insan ölmüyor çok tuhaf 13 saat cektim açılma sadece 6 cm oldu sezeryana aglayarak girdim Beğen Şikayet Et  

derya.zynp Evt cnm hadi ya o kadar sancı çek Sezeryan yap kotu olmus hayrlısı artk bnada son 1 saat verdıler sancıyı sancm sıklaşsn dıe Beğen Şikayet Et  

Sevgili Devletşah Özcan’ın anneysen.com anneleri için hazırladığı tarif

Bütün malzemeler mikserle karıştırılır.Top kek kalıplarının 2/3'ünü dolduracak şekilde paylaştırılır.Üzerine haşhaş tohumu serpilir.Önceden 170 derece... devamı

A' dan Z' ye çocuk eğitimi

2 yaş sendromu ile basa çıkmaya çalıştığım bu günlerde aklıma  taa Ceylin'e hamileyken okulda gördüğüm bu yazı geldi. Ne yazıyordu sahi o yazıda çünkü... devamı

mirayasir Teşekkür ederim arkadaşım . Benimde 21 aylık erkek bi bebeğim benimde bunları pek uyguladığım söylenemz ama elimden gelenin fazlasını yapıyorum. Ve şundan çok eminim herşeyi anladığının farkına vardım.. Beğen Şikayet Et  

ayceylin bizim düştüğümüz en buyuk yanılgı onların bızı anlamadıgını sanmak sanırım Beğen Şikayet Et  

İnfantil Kolik

Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzm. Dr. Gökhan Mamur, Infantil Kolik Konusu hakkında bilgi verdi. devamı

6 Aylık Bebek Gelişimi

Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzm. Dr. Gökhan Mamur, 3 Aylık Bebek Gelişimi Konusu hakkında bilgi verdi. devamı

Yeni Doğan Bebek

Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzm. Dr. Gökhan Mamur, Yeni Doğan Bebek konusu hakkında bilgi verdi. devamı

0-6 Ay Bebek Beslenmesi

0-6 Aylık bebek beslenmesini Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı, Uzm. Dr. Dicle İnanç anlattı. devamı

anne olmak

Annelik hikayesi ... 1. Okudum ki: Doğduğunda mutlaka sadece anne sütü verilecek. Yoksa biberona alışabilir veya "emzik karıştırma sorunu" yaşayabi... devamı

Didemia Super yazmista canim senin bebegin kac aylikti ? :) Beğen Şikayet Et  

pinarsan - Kurucu Anne aylinc Çok güzel bir yazı, okumanı tavsiye ederim. Beğen Şikayet Et  

Patatesli Somon Balığı

Soğan ve sarımsak sıvıyağ ile küçük boy tencerede sotelenir. Küp olarak doğranmış patates ve en üste somon balığı.. devamı

Kutayim Annenin Doğum Hikayesi

12.11.2014de hastanede dogumdan onceki son randovum vardi orda olmasini istemistim olmadi aksam eve giderken bi islaklik hissettim altima kaciriyorum sandim ev devamı

Toplam 2 yorum gösteriliyor

sevgu Amin cnm Rabbim cocuklarimizi bize bagislasn Beğen Şikayet Et  

Kutayim Amin insallah Beğen Şikayet Et  

tnakdnz Annenin Doğum Hikayesi

Eşimle evlendikten 2 yıl sonra artık bebek istemeye başladık çok geçmeden hamile kaldığımı evde test yaparak farkettim. Bir hafta sonra doktora gittim, 7 hafta devamı

Kutayim Allah sabir versin:( Beğen Şikayet Et  

sevgu Cnm Allah sabir versin insanlarin para gozlulugu bunun ustune umursamamazligi cana mal oluyo kardesim uzulme insallah Yuce Rabbim saglikli evlatlar nasip etsin Beğen Şikayet Et  

ceroana çok geçmiş olsun Allah sabır versin çok üzüldüm. bende o hastaneye gidiyorum kontrollerime siz hangi doktora gidiyordunuz? Beğen Şikayet Et  

eslemustafa Annenin Doğum Hikayesi

Burada hikayeleri okuyunca bende muhteşem olan hamilelik sürecini ve doğumumu yazmak istedim. Çok güzel ve sorunsuz bi hamilelik geçirdim .aslında hamilelikte devamı

Toplam 1 yorum gösteriliyor

sevgu Sansli annelerdensin ,bende oyleydm Allah kizini sana bagislasin Beğen Şikayet Et  

gulayseren Annenin Doğum Hikayesi

tarih 6 ocak 2014..40.haftayı 6 gün önce doldurmuş olmasına rağmen gelmek istemeyen benim canım oğlumu doktorumun ısrarı üzerine önce suni sancıyla olmazsa sez devamı

gulayseren Oğlusum yürümeye başlamadi tembel geç emekledi zaten..tutunup geziyor tüm evi ama elini bırakmaya cesareti yok..senin kızın yürüyor mu peki?? Beğen Şikayet Et  

Didemia Benimkisi yuruyo canim gecen ay basladi 11 aylik yurudu ama emeklemek daha tatli geliyo genelde emekliyo ama kimse ilgilenmesin yuruyo isine gelirse yani :) insallah seninkide biran once baslar yurumeye karnin buyumeden sonra zor olur. Benim eltimde oglu 7 aylikken hamile kaldi simdi 8 aylik hamile subatta dogurcak bakalim nasil olcak seni bilgilendiririm onlar daha yakin aralari :) Beğen Şikayet Et  

gulayseren tahmin ettiğim gibi didemia..bi oğlum daha olacak inşallah:)bu arada evdeki canavar 2 haftadır yürüyor ve peşinde koşmaktan artık tükeniyorum..işi gücü bırakıp onun peşinde oşmama rağmen sürekli düşüyor biyerlri morarıyor tüm bebekler mi böyle olur ilk yürürken yoksa benimki mi dengesiz bilemedim:) Beğen Şikayet Et  

Didemia Annenin Doğum Hikayesi

MUCİZE BEBEK: Hamile kaldığımda izoratanin adlı gebeler için çok tehlikeli bir ilaç kullanıyordum bu ilaç hamile kalınmadan 1 sene önceden bırakılması gereke devamı

Didemia Amin nilaycim sagol canım evet Allah'in dedigi olur. Istersen en iyi sekilde gecir hamileligini en saglikli dogal şeylerden ye ic Allah istemezse o cocuk dusebilir yada sakat dogabilir ya da benim gibi zehir diye adlandirilan ilacla buyut 2 ay boyunca ama Allah isterse o cocuk sapasaglam olur. Binlerce kez sukurler olsun.... Beğen Şikayet Et  

deryos2 çok güzel anlatmışsın canım evlat nasıl olsada canındır koparamazsın kendinden Allah bana sana ve herkese sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin ... amin Beğen Şikayet Et  

Didemia Amin deryosum benimm :). Rabbim her isteyene versin.. Beğen Şikayet Et  

Yenidoğan bakımında doğru bilinen 10 yanlış!

İlk süt, yenidoğanın emzirilmesi, uyku, beslenme ve bakım konularında doğru bilinen yanlışları, hamilelik öncesi ve sonrasına yönelik eğitimler veren, Ham devamı

meryem8313 Annenin Doğum Hikayesi

Hamileliğimin 40. haftasına girmiştim. 10 ayım güzeldi. Bulantılarım hariç güzel bir hamilelik geçirdim. 2 ay bulantım oldu. Doktor 26 kasıma gün verdi. O zama devamı

meryem8313 çok teşekkür ederim canım cümlemizinkini inşallah. Allah nasip eder bir daha olursa gene güler hanıma giderim . Çok iyi bir doktor hastaneden ondan da çok memnun kaldım. Sağlıklıca atlatmışsındır inşallah. Amin cümlemizinki hayırlı ana baba hayırlı evlat olsun oluruz inşallah .. Beğen Şikayet Et  

ismican allah analı bablı büyütsün Beğen Şikayet Et  

meryem8313 çok saolun teşekkürler . cümlemizin yavrularını inşallah .. Beğen Şikayet Et  

BELÇİKA USULÜ AŞK DOLU SICAK ÇİKOLATA TARİFİ

Çikolataları kare kare kırın. Sütlü bir cezvede ısıtmaya başlayın. Isına süte tuz, tarçın ve çikolataları ekleyip sürekli karıştırın. Kaynamaya başlayıp bir ta devamı

zumes olsa da içsemm bugun canım sabahtan beri sıcak çikolata istiyor :( eline sağlıkkk taanemmm Beğen Şikayet Et  

caaantanem cantanelerim hepinize teşekkür edrim. AFİYET OLSUUUN KIZLARRR :) Beğen Şikayet Et  

fatcan cnm süt kremaası dediğin ne? yani tozu mu Beğen Şikayet Et  

SÜTLÜ TATLI

Sütü, unu, şekeri, vanilyayı, nişastayı hepsini bir tencereye boşaltıp ateşe koyarak çırpalım. Kaynaya kadar karıştırdıktan sonra prenses tacı kabımıza boşalta devamı

caaantanem AFİYET OLSUN CANIIMMMM :)) Beğen Şikayet Et  

zeyno66 kalıba dökünce çıkarırken yapışıyo mu yoksa yapışmaması için bilşe yapıyo musunuz kalıba Beğen Şikayet Et  

ceylan.o üstü irmikli gibi görünüyor, irmik yok değilmi? Beğen Şikayet Et  

Yuva ve anaokulu seçerken bilmeniz gerekenler

Anne babalar için kuşkusuz en zor karar çocuğunu hangi yuva ya da anaokuluna gönderecekleridir. Çocuğu, yuva veya anaokulu yaşına gelen anne babalar zor bir ka devamı

Toplam 1 yorum gösteriliyor

kresrehberi tüm kreşlerin iletişim bilgileri olan bir site var kresrehberi.com . Bu siteden türkiyedeki tüm şehirdeki kreşlere rahatlıkla ulaşabilir ve kreşleri arıyarak bilgi ve ücretlerini öğrenebilirseniz. Sitede mesaj gönder kısmından kurumlara mesaj gönderip ücret veya diğer bilgiler hakkında sonuç alabilirsiniz Sitede yaklaşık olarak bulunduğunuz ildeki tüm kreşlerin bilgileri bulunmaktadır. isterseniz yazokulunuda bu siteden ulaşabilir ve aonakulları ile iletişime geçebilirsiniz http://www.kresrehberi.com Beğen Şikayet Et  

krem santili kurabiye

Krem şantiyle sıvı yağı mikserde çırpıyoruz daha sonra yavaş yavaş unu ilave ediyoruz yumusak bir hamur elde ediyoruz. Yağlı kağıt serili tepsiye yuvarlayarak devamı

sema42kerem inanmıyorm böyle bitarif varmı ya hemen denemeliyim tutarsa acayip kurtarıcı olur Beğen Şikayet Et  

tolgamze Denedim kucuk kek kagitlarina yag surup az az koydum ve super oldu ustune krema yapilip konabilir bide ole denicem Beğen Şikayet Et  

ozznurr ohh afiyet olsun canimm bak ben onu dusunmedim bi dahakine bende oyle yapiyim:)) Beğen Şikayet Et  

Hamilelik ve emzirme döneminde yenmemesi gereken gıdalar

Emzirme ve hamilelik döneminde beslenme anne ve anne adayı için çok önemlidir. Sağlıklı ve dengeli beslenmeye özen gösterildiğinde <a href="http://www.anney devamı

Kolik bir bebek bakarken yardımcı olabilecek ipuçları

Her beş bebekten biri akşamüstüne doğru başlayan ve gece yatma zamanına kadar süren ağlama krizlerine tutuluyor. Doğumdan iki ya da üç hafta sonra başlayan <st devamı