Kadın

Rahim ameliyati

Mrb.dogum yptm kanamam durmaynca rahim alndi.basina byle bsey gelen vrmi ve bu cinsel acidan sorn olrmu esime yda bana... devamı

Kaynanam gorumcem çok kiskancalrr

Arkadaşlar 6 senelik evliyim 4 yaşında bi oğlum var tamam bende bi kaynana adayıyim ama inanin ben bu insanlara nasıl davranmaliyim ben ne aldiysam aynisini aldılar evlerine hali aldım gtti ler hali... devamı

bosanmak

Arkadaşlar birine anlatmazsam gerçekten çıldırmak üzereyim evlendigimden beri eşimle ailesi yüzünden hergün kavga ediyoruz 2 yasinda bir çocuğum var tek başıma bakıyorum anne kaynana falan yok kaynana... devamı

Avon

AVON DA Kayıt ücreti yok, kolin gelince kapıda ödeme yok, her ay sipariş zorunluluğuda yok,para kazanmak hayatını değiştirmek istersen çalışıyorsun yada sadece kendi ürünlerini indirimli alabiliyorsun... devamı

kaynanam

Merhaba, benim son günlerde kafama takılan bir sıkıntım var ve sizinle paylaşmak istedim. Evlendiğim günden beri kaynanamla sürekli sorun yaşıyorum ne yapsam yararlanamadım gitti. 7,5 aylık hamileyim.... devamı

Bilgi

Mrb anneler benim bi yakın arkadaşım var ve bu arkadaşım evli , evli.olduğu halde başka bi ilişkisi olmuş merak ettiği şu bana sordu ben sizinle paylaşmak istedim eşiyle bi aydr ilişkiye grmems bi sür... devamı

Doğumdan sonra nezamn adet olunuyor

Yeni Doğum yaptım bebeğim 2 aylık oldu hala adet olamadım... devamı

Doğum sonrasi ilişki

Ben dogum yapali 40 gün oldu dikişlerim vardi cok canim yandı dogumum cok zor gectigi icin piskolojisini zor atlattim iliski yasamak istiyorum.eşimle fakat korkumda var dikislerim iyilesti kaynadı Eşi... devamı

Ne yapmalıyım

Eşim ile severek evlendik hayta o çok istedi evlenmek ama evlendiğinizden beri bana çok soğuk herzman soruyırum varsanız durum düzeltelim sırama YÖK deyip geçiyor zar zor Bebek sahibi oldum ve bebekte... devamı

Kocam ve ben

Kocam benimle çok az ilgileniyor. Öğlen işten geliyor sonra akşama kadar uğraşıyor. Yanlız kaldığımızda bile soğuk davranıyor. Nedendir acaba??... devamı

Nasıl toparlanırım

Dün hamilelik testi almıştım bu sabah yapmayı bekliyodum heyecanla,bir süredirde hamile olmayı isteyip umutla bekliyordum adetimde gecikmişti belirtilerde vardı az çok sabah testi yapmak için hazırlan... devamı

Erkek arkadaşım benden 5 yaş küçük bu durumu aileme nasıl açıklarım

Erkek arkadaşım benden 5 yaş küçük ve biz evlilik düşünüyoruz ailelerimizin yaş farkından haberlerı yok bu durumu onlara nasıl açıklarız ve tepkileri ne olur yardımlarınızı bekliyorum... devamı

Kocamla sorunlarım var sizce ne yapmalıyım???

Arkadaşlar üç yıllık evliyim. 10 aylık kızım var... Çocuk olduğu için çalışma hayatıma ara vermek zorunda kaldım... Eşim çok ilgisiz... Kızım çok yaramaz... Ben titiz bir kadınım... Hergün evimi siliy... devamı

Kayınvalidem ayrımcılık yapıyor

Ben 5 senelik evliyim 1 çocuğum var ailem arka sokakta kayınvalidem alt katta eltim üst katta oturuyor kayınvalidem oğluma ne bi iğne alır nede özler oğlum bu sene okula başladı okula gelmedi hiç de... devamı

Safra kesesinde taş

Kızlar Merhaba benim safra kesemde taş var bide 1 aylık bebeğim var emiyo doktor kesinlikle amaliyat diyo amaliyattan sonra bebek emebilio mu... devamı

adet geciktirme

merhabalar adet donemım normalde dündü fakat ben tatıle gıdıcegım ıcın bugun prımolut aldım ve içtim baş ağrısı yaptı yan etkı olarak ve kasık ağrım var ılaca devam etmelımıyım sızce yardım edın lütfe... devamı

Doğum sonrasi

Merhaba ben doğum yapalı 11 ay oldu fakat doğum sonrası depresyonu diyorlar bazen nefes alamıyor gibi oluyorum dışarıya çıkmaya korkuyorum çok gürültü de elim ayağım boşaliyor nefes alamıyorum kan bey... devamı

Biyoloji öğretmeniyim

Biyoloji öğretmeniyim ama bu konuda hiç tecrübem yok(özel ders dışında).birçok yeni özel okul açılıyor.işe başlamak istiyorum.ne kadar ücret sinek gerekir ilk başvurular için... devamı

.

Arkadaşlar merhaba 3 aya yakın bir bebeğim var 40 ı çıktıktan sonra kanamam 45.gune kadar devam etti daha sonra 1 hafta kesildi tekrar kanamam oldu 4-5 gün devam etti fakat çok yoğun değildi bugün 1 a... devamı

Rezene çayı hakkında emziren annelere soruyorum!

Bir çok yerden aldığım duyuma göre rezene çayının emzirme dönemindeki anneler için süt artırıcı bir özelliğinin olduğu söylenmekte bu ne kadar doğru aranızda kullananlar varmı ne şekilde etkisini görd... devamı