Bebek Gelişimi

Bebek Gelişimi

4 aylık bebeğim uyumuyor

Merhaba sevgili anneler 4ay 19 günlük bir bebeğim var gündüzleri ne yaparsam yapayım uyumuyor uykusuzluktan mafoluyor ama yine de uyumuyor uyutmaya başladığımda çığlık kıyamet kopuyor ne yapıcağımı şa... devamı

Mama önerisi

Arkadaşlar ben Fransa da yaşıyorum İstanbul’a tatile gelicem ve mecbur mama değişikliği yapacağım 4 aylık oğlum var sizce hangi markayı kullanmalıyım... devamı

Bebegimin saçi

Bebegimin saci on tarafdan biraz sag tarafa wekil aliyor. Rahatsizim bundan ne yapa bilirim,... devamı

Desteksiz oturmama

Desteksiz oturamama sorunu... devamı

Bebegim hecelemiyor

Merhaba iyi günler benim 10 aylik oglum hic bir sekilde hecelemiyor sadece bir iki kere gecen ay baba demisti fiziksel gelisimi gayet normal ismine bazen bakiyor bazen ismini soyledigimizde sadece gül... devamı

Bebek ilgili

Çocuğum gün içinde çok sık uyanıyor gazı çıkıyor karnı tok ama çok sık uyanıyor ve çok acıkıyor... devamı

hipotonik bebek dediler ve bazi seyleri yapamiyor

merhaba anneler 20 yaşında bi anneym kizim 9 aylik henüz tam olarak ayaklarina basamiyor desteksiz oturamiyor.. genetik testlerinden tutun herseyi yaptk ve cok şükür bir sorun cikmadi..ama hala neden ... devamı

Kilo

Kızım 2ay 20 günlük kilosu 4700boy 58cm kilosu az hem emziyorum hemde mama veriyorum ona rağmen çok az kilo aldı bide başını hala tutamiyor napabilirim 🤔... devamı

Gelişim

Merhaba benim 9 aylik bir oglum var Kilosu 11.200 gr boyu 75 cm kafa ölçümü 48 cıktı ve uzmana yönlendirdiler moralim bozuldu boyle olan varmı mi acaba yardım eder misiniz... devamı

Konuşma

Kizim 23 mart 2017 dogumlu anne baba dede teyze dayi bebe gitti mama abi mö bir iki uc sadece bukelimeleri kullaniyo . Baska bi kelime kullanmiyo ve soyletincede tekar etmiyo .kendi bildigi kelimel... devamı

Bebeğimin sosyal gelişimi normal mi?

Merhabalar, oğlumun 3. Ayına 10 gün kaldı ancak henüz kahkahalar yok, sadece sabah uyandiğinda hafif sırıtıyor. Genel olarak huysuz bir bebiş bizimkisi ancak gelişim evresinde gülüşlerin şuan az olmas... devamı

Yürüme yardımcısı fisher price mi chicco mu?

Merhaba arkadaşlar oğlum klasik örümcek yürüteçlerden kendini atmaya başladı ben de el ile tutup itilen yürüme yardımcılarından bakıyorum chicco ilk arabam mi fisher price melodili zebra mi hangisini ... devamı

Uyku problemi

Merhaba 7 aylık kızım geceleri sürekli ağlayarak uyanıyor hiç huzurlu uyumuyor uyku için bitkisel ilaç kullanmayı düşünüyoruz ama işe yarar mı zararlı mı bilemiyorum kullanan var mı işe yaradı mı teşe... devamı

Taze anne sütü, İstanbul

Sigara Alkol ve herhangi bir hastalık yok. 05511541595... devamı

Kizim

Merhaba arkadaşlar...kizim 2.870 doğdu hastaneden çıkarken 2.400 e indi şimdi 6 buçuk ayliyiz kızım 6.700 kilo nasil iyi mi kilosu... devamı

Sutanne

Anneler.kanser hastaları.insanar.ben.sut verio rum allah rızası için ihtiyacı olan arasın 05542266228... devamı

Ankara çocuk bebek doktoru

İzmirden Ankaraya geldik. İyi bir çocuk doktoru arıyorum Ankara da öneri var mı?... devamı

7aylık kızımı nasıl emeklemeye alıştırabilirim

Merhaba 7aylık kızım var emeklemesi için kızıma neler yapmam gerekiyor.desteksiz oturamıyor hiçbir sorunumuz yok çok şükür ama belirli süre duruyor daha sonra düşüyor... devamı

Bebek Gelişimi