0-1 yaş

Karin agrisi

Merhaba bebegim 5 aylik buaralar karin agrisindan surekli huzursuzlugu oluyor. Gaz sancisi donemini atlattik halbuki ama okadar dikkat etmeme ragmen usutuyo sanirim bu durumda onerebileceginiz biseyle... devamı

3 aylik bebekleriniz

3 aylik bebeklerinizin gelisimleri nasil neler yapiyorlar?... devamı

gaz sıkıntısı

gaz sıkıntısı 2 saniye önce 29 günlük bebeğim var gece uyumuyor açaba gaz sıkıntısı mı var... devamı

bebeğim bana hiç gülmüyor

benim 5 buçuk aylık kızım var. babaannesine babasına gülüyorama bana hiç gülmüyor.. bn onu güldrmek için herşeyi yapıyorum.. birazda kıskançlık var beni sevmiyo diye düşünüyorum bazen moralim bozuluyo... devamı

Ateş

Bebeklerde ateş aralığı nedir... devamı

Gelişim geriliği

İyi günler ben hemen konuya girim en iyisi kızım 8 aylık 2250 gram 47 santim doğdu şimdi ki boyu 63 santim geriden geliyor argivit surup ve tetrazinç damla vermeye başladım faydası olur mu?... devamı

Kafa ölçümü

10ay 10 günlük erkek bebeğim var kafa ölçüsü şuanda 49 cm boy 75 kilo10.500 kafası ayına göre büyükmü napmamız lazım bıngıldağı kapanmadı henüz endişeliyim.Bilgisi olan var mı... devamı

Popoda kesik

Arkadaslar bebegimin makat bolgesinin altinda yaklisik bir santimlik bir kesik var ne y apmam gerektigi hakkinda tecrube sahibi anneler yardim edebilirse bu konuda sevinirim simdiden cevaplariniz ici... devamı

Bebeğim meme ucum olmadığı için ememiyor.

Merhaba kızım doğalı 15 gün oldu meme ucum yok yavrum ememiyor kilo alamiyor sarilik oldu geçti sonra ben mastit oldum o da geçti silikon ucla azicik emiyor. Cok moralim bozulur gelisemiycek diye. Mem... devamı

Bebeğim ayakkabı giymesini istemiyor

Merhaba benim 14 aylık oğlum var 5 aylık iken ayakkabı giydirmeye başladım ama şu zamana kadar hiç giymek istemiyor nasıl alistirabilirm yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler... devamı

Ne yapmaliyim

Mrb anneler, 12 aylık oğlum var emzirdiğim süre zarfı içerisinde sütüm çok.olmasına rağmen oğlum 4aylikkrn emmeyi bıraktı bende mecburen mamaya başladım 6aylikken katı gıdaya geçiş yaptım fakat 6.ayd... devamı

bebeğimi kıskanıyorum

benim 5 aylık bebeğim eşim annesiyle babasıyla amcasıyla çocuklarıyla falan hep birlikte yaşıyoruz ben bebeğimi çok kıskanıyorum bana düşkün olmasını istiyorum .. beni görünce heyecanlanıyo.. bebeğiml... devamı

Limon çekirdeği yuttu

Bebegim 10 aylık limon çekirdeği yuttu bisey olurmu acaba... devamı

geç diş çıkarma

bebegim hayla diş çıkarmadı 1 yaşini bitirdi ne yapmalyım lütfen yardımcı olun çok üzgünüm... devamı

Burun tıkanıklığı

Annişler, kızım 2 buçuk aylık 3 hafta önce bronşiolit oldu hava vs aldı atlattık. Yalnız son üç gündür de burnu tıkalı, yine hava aldık. Dr alerjik görünüyor dedi. Sizlerde de var öı böyle bir durum?... devamı

Kreş Çayyolu-Ümitköy / Ankara

11 aylık kızım için Çayyolu-Ümitköy civarında kreş önerebilir misiniz?... devamı

Immun notropeni

Merhabalar arkadaşlar bebeğim ilmin notropeni teşhisi konuldu size hikaye mi anlatmak istiyorum bilgisi olan arkadaşlar lutfen benimle paylasin 🙁bebeğim 10 .aylıkken gözünde arpacik çıktı doktor dam... devamı

Geçmeyen grip

9 aylık bebegim var nerdeyse üç haftada bi grip oluyor burnu falan akmaya eskiyor 3 hafta önce bronşit olmuştu hava iğne falan verdi böyle geçti şimdi yine burnu akıyor sabahları bakıcıya bırakıyoruz ... devamı

Yeşil gaita

Merhaba anneler bebeğim 4.5 aylık kan ilacı kullanıyor ve meyve püresi gaitasi yeşil renkte 4 gündür bunlarla ilgili olabilirmi?... devamı

Meme yarası

İyi günler bebeğim 35 günlük ve ilk günden itibaren gögüslerim yara oldu geçmiyo ne kullandıysam yardımcı olurmusunuz şu andada enfeksiyon oldu sağ göğsümde iltihap oluyo bebek yedikçe artıyo çok acıy... devamı