risperdal şurup

Gizli Kullanıcı tarafından soruldu.
Soru No : 20257  |  Kategori : Psikoloji / Gülgün Kurtay

merhaba benim kmsumun bi oglu var 6 yasnda cok hiperaktif aynı zmanda kımseyide dinlemiyor annesine küfürler edyor.annesi doktora göstermisti risperdal adnda bi surup vermis gunde 1 damla kullandgnda cok sakindi fakat annesi kekemelik başladı diye kendiliginden kesmıs şurubu. Sizce kendiliğindn kesmesi dogrumu bırde hala aynı dvranısları sergiliyor okulda cok uslu fakat evde cok yaramaz ne yapmalı annesi cevabnız icn simdiden teşekkürlr.
Gülgün Kurtay (Psikoloji / Gülgün Kurtay) tarafından cevaplandı. - 29/03/2013 13:13

Merhaba,
Gecikmeli cevabım için özür dilerim, ne yazık ki sorunuzu yeni görüyorum. Arkadaşınıza çocuğunu tekrar doktora götürmesini (gerekirse başka bir doktor da olabilir) bahsettiğiniz ilacı ve yan etkilerini anlatmasını öneririm. Doktor ilaç değişikliği yapabilir veya daha da iyisi terapötik bir yaklaşım önerebilir. Çünkü okulda ve evde farklı şekilde davranması ailevi bir probleme de işaret ediyor olabilir, görüşmeden anlayabilmek mümkün değil.
www.anneysen.com'da uzman olarak yer almak isterseniz uzmandestek@anneysen.com adresine yazabilirsiniz.
anneysen.com'un içeriği, sadece bilgilendirmeye yöneliktir ve bire bir olarak çözüm, sonuç, hukuki görüş, tıbbi teşhis, tedavi veya reçete bilgisi özelliği taşımamaktadır. Burada sunulan bilgilerin kesin doğruluğu garanti edilmemektedir. Uzmanlar’ın kendilerine sorulan sorulara verdikleri cevaplarla, diğer tüm yorum ve yazılarının sorumluluğu tamamen kendilerine aittir. Aynı konuda uzman olan kişilerin aynı konuda birbiriyle çelişik cevap verebildiği haller olabilir ve bu doğaldır. Bu gibi durumlar anneysen.com'u bağlamaz ve bu tür bir şart altında tüm sorumluluk tamamen ilgili uzmanlara aittir. Uzman görüşleri sadece tavsiye niteliğindedir, gerekli görüldüğünde ilgili uzmana başvurmanız önerilir.