beyaz kaka

Gizli Kullanıcı tarafından soruldu.

selam dr hanım kızımın alerjik bronşiti var bu yüzden ilaç kullanıyoruz deloday birıkanyl bir toz kullanıyorum tıkanıklıgımız ve balgam vardı atıldı ilaçlarla ama sonra kızım sürekli karnım agrıyor demeye başladı ben tuvalet egitimindendir diye düşündüm dr gittigimizde oda aynı şeyi söyledi karın agrısı var dedim tuvalet egitimindendir dedi ama 2 gündür kakası beyaz nette baktım karaciğer rahatsızlıgı veye safradan kaynaklı dendi acaba neden öyle oldu endişelenmelimiyim lütfen cvp verin dr gitsem mi hemen alerjiden dolayı bagırsak intahaplanmasıda oldu kaka tahlili yakın zamanda yaptrmıştım bir sorun olsaydı çıkarmıydı ilaçları kessem mi teşekkürler biraz karışık ama lütfen yardımcı olun 4 tane dr gittim hepsi farklı şeyler söylüyor
Dr Sinem Karaca Atakan (Çocuk Hastalıkları / Dr Sinem Karaca Atakan) tarafından cevaplandı. - 22/05/2013 23:29

Bu durum önemli olabilir, ilaçlara direk bağlantılı olduğunu düşünmüyorum. En kısa zamanda bir uzmana muayene ettirmelisiniz.
www.anneysen.com'da uzman olarak yer almak isterseniz uzmandestek@anneysen.com adresine yazabilirsiniz.
anneysen.com'un içeriği, sadece bilgilendirmeye yöneliktir ve bire bir olarak çözüm, sonuç, hukuki görüş, tıbbi teşhis, tedavi veya reçete bilgisi özelliği taşımamaktadır. Burada sunulan bilgilerin kesin doğruluğu garanti edilmemektedir. Uzmanlar’ın kendilerine sorulan sorulara verdikleri cevaplarla, diğer tüm yorum ve yazılarının sorumluluğu tamamen kendilerine aittir. Aynı konuda uzman olan kişilerin aynı konuda birbiriyle çelişik cevap verebildiği haller olabilir ve bu doğaldır. Bu gibi durumlar anneysen.com'u bağlamaz ve bu tür bir şart altında tüm sorumluluk tamamen ilgili uzmanlara aittir. Uzman görüşleri sadece tavsiye niteliğindedir, gerekli görüldüğünde ilgili uzmana başvurmanız önerilir.