/ / / risperdal şurup
/ / / risperdal şurup

risperdal şurup

15.03.2013 |

Merhaba, komşumun 6 yaşındaki oğlu çok hiperaktif ve kimseyi dinlemiyor. Annesine küfürler ediyor! Annesinin götürdüğü doktor günlük kullanımı 1 damla olacak şekilde Risperdal adında bir şurup vermiş. Bu ilacı kullandığında çocuk gayet sakindi fakat annesi kekemelik başladi diye ilacı vermeyi kesti. Sizce annesinin ilacı kesmesi doğru bir davranış mıdır? Çocuktaki davranış şekli ise hala aynı, okulda uslu fakat evde çok yaramaz bir çocuk. Annesi bu konuda ne yapmalı? Cevabınızı dört gözle bekliyor. Teşekkürler.

GulgunKurtay

Merhaba, Gecikmeli cevabım için özür dilerim, ne yazık ki sorunuzu yeni görüyorum. Arkadaşınıza çocuğunu tekrar doktora götürmesini (gerekirse başka bir doktor da olabilir) bahsettiğiniz ilacı ve yan etkilerini anlatmasını öneririm. Doktor ilaç değişikliği yapabilir veya daha da iyisi terapötik bir yaklaşım önerebilir. Çünkü okulda ve evde farklı şekilde davranması ailevi bir probleme de işaret ediyor olabilir, görüşmeden anlayabilmek mümkün değil.