/ / / beyaz kaka

beyaz kaka

21.05.2013 |

Selam doktor hanım, kızımın alerjik bronşiti var, bu yüzden ilaç kullanıyoruz. Deloday birıkanyl bir toz kullanıyorum. Tıkanıklığımız ve balgam vardı ,atıldı ilaçlarla, ama sonra kızım sürekli karnım ağrıyor demeye başladı, ben tuvalet eğitimindendir diye düşündüm.Doktora gittiğimizde oda aynı şeyi söyledi. Karın ağrısı var dedim, tuvalet eğitimindendir dedi, ama 2 gündür kakası beyaz. İnternette baktım, karaciğer rahatsızlığı veya safradan kaynaklı yazıyor.Acaba neden öyle oldu, endişelenmelimiyim? Lütfen cevap verin. Doktora gitsem mi? Hemen alerjiden dolayı bağırsak intahaplanmasıda oldu, kaka tahlili yakın zamanda yaptrmıştım, bir sorun olsaydı çıkarmıydı? İlaçları kessem mi? Teşekkürler, biraz karışık ama lütfen yardımcı olun, 4 tane dr gittim ,hepsi farklı şeyler söylüyor.

DrSinemKaracaAtakan

Bu durum önemli olabilir, ilaçlara direk bağlantılı olduğunu düşünmüyorum. En kısa zamanda bir uzmana muayene ettirmelisiniz.